[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Blind op de navigatie vertrouwd


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

image.thumb.png.fcb8e18b4b951f88d207fe48011cc82b.png

 

Vannacht om even over drieen werd de brandweer van Grossraming (AT) bij een vrachtwagen geroepen die niet meer voor of achteruit kon. Als oorzaak wordt opgegeven dat hij blind op zijn navigatie had vertrouwd, maar mij lijkt de bocht ruim zat, dus helemaal jofel zal hij niet gestuurd hebben. 

Omdat er direkt boven de plek van het ongeval hoogspanningskabels lopen moest de stroom uitgeschakeld worden toen de kraan van de brandweer hem weer op de weg wilde zetten.

 

Bron: Tips

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
1 uur geleden zei Durashift:

^^ in het donker kijkt dat toch anders, denk ik. :angel:

Donker of niet, je houdt toch altijd met zo'n bocht met je voorwiel van de trekker de bermlijn aan en veel meer kun je niet doen en ja, je moet wel je lampjes aan doen natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei doemijnbest:

Donker of niet, je houdt toch altijd met zo'n bocht met je voorwiel van de trekker de bermlijn aan en veel meer kun je niet doen en ja, je moet wel je lampjes aan doen natuurlijk. 

Maakt niet uit met dat volk , hebben gisteren avond bij ons de poort eruit gereden, en smorgens met een stalen gezicht zeggen  nee was Ik niet 🙈 nou kom dan maar eens mee kun je de film ff bekijken :ja: oeps foutje  weer de hele maand voor niks gewerkt, want zo gaat dat.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
19 minuten geleden zei volvofh12:

En iedere fabrikant zijn eigen inhoud. Van afval tot beton emoji51.png.

Dat is niet meer zo hè. Tenminste als ze voor de handel zijn denk ik. 
zit al vaak Kiwa  keur op En dan mag je er zomaar niet van alles ingooien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden