Administrators Murphy Geplaatst 25 juli 2021 Administrators Share Geplaatst 25 juli 2021 Wie kan mij uitleggen waarom dit afgesloten is? Ben afgelopen vrijdagavond hier langs gekomen en het is een klote omleiding. Maar vorig jaar (rond de zelfde tijd was dit er ook al). Wat zijn ze in godsnaam daar aan het doen? Ik ga denk ik dinsdagavond maar vanaf Hoogeveen via Nw Schans-Oldenburg-Bremen..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 12 minuten geleden zei Murphy: Wie kan mij uitleggen waarom dit afgesloten is? Ben afgelopen vrijdagavond hier langs gekomen en het is een klote omleiding. Maar vorig jaar (rond de zelfde tijd was dit er ook al). Wat zijn ze in godsnaam daar aan het doen? Ik ga denk ik dinsdagavond maar vanaf Hoogeveen via Nw Schans-Oldenburg-Bremen..... Affalteringswerkzaamheden. Kunnen de groenteboeren straks nog harder daar op een mooi glad stukje asfalt. omleiding is goed te doen. Als je niet de verplichte route volgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Ger-1957 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 1 uur geleden zei iveco 35c17: Als je niet de verplichte route volgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 1 uur geleden zei Ger-1957: Ja want die staat vol met file als erop de A1 weer een collekka op de kant ligt in de werkzaamheden. Dan moet je gewoon je eigen plan trekken. 4,26 rijuur van Hollensted naar Enschede hadden ze die dag nog niet gepresteerd. De meesten hadden al 3 uur nodig op de omleidingsroutes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Ger-1957 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 1 uur geleden zei iveco 35c17: Dan moet je gewoon je eigen plan trekken. Dan is het ook geen verplichte route Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid roadtrain Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 Dat er in omleidingen vaker wat mis gaat omdat deze routes vaak minder geschikt zijn voor veel vrachtauto’s is algemeen bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 19 minuten geleden zei roadtrain: Dat er in omleidingen vaker wat mis gaat omdat deze routes vaak minder geschikt zijn voor veel vrachtauto’s is algemeen bekend. Oh en wat heeft daar de laatste tijd verder op de kant gelegen dan als behalve een zwaartransporter die kaduuk was. het is al twee maanden 1 groot drama om van Noord Duitsland richting Oost Nederland te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Ger-1957 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 19 minuten geleden zei iveco 35c17: Jij weet donders goed wat ik bedoel met de verplichte omleiding!! Nee, en verplichte omleiding is een route die je verplicht moet volgen dus ik weet niet wat voor andere uitleg ik er aan moet geven. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid roadtrain Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 3 minuten geleden zei iveco 35c17: As je me gister ingehuurd had, had je me vandaag aan het werk kunnen zetten. Ook op een normale vraag geen antwoord? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 14 minuten geleden zei roadtrain: Ook op een normale vraag geen antwoord? Volgens mij heb je een antwoord. en ja met verplichte omleiding bedoel ik de omleiding zoals die aangegeven en ingesteld is door de duitsers. voor het gemak hebben ze ook maar even een makkelijkere weg verboden voor vrachtwagens gemaakt momenteel. en ja als die omleiding vol staat trek ik mijn eigen plan. waar asfalt of klinkers liggen kan ik rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid edje Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 2 minuten geleden zei iveco 35c17: waar asfalt of klinkers liggen kan ik rijden. Oei oei gevaarlijke uitspraak. Als je een keer op een fietspad uitkomt krijg je dat weer over je heen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Ger-1957 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 3 minuten geleden zei iveco 35c17: ik heb alleen maar gezegd dat ik het hele weekend tijd voor je zou hebben als je dat zou willen. Oh niet je aandacht, dat is namelijk wat je zei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 1 minuut geleden zei Ger-1957: Oh niet je aandacht, dat is namelijk wat je zei Zoals jij wil. Je hebt gelijk. Mijn aandacht had je kunnen krijgen en daarmee ook mijn tijd. 1-0 voor jouw👍🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid edje Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 Zojuist zei Ger-1957: Hoe kom je er bij, het is gewoon een Poolse, Roemeense, Russische of een gewoon alleen een collega die op de kant ligt. Ik had van jou niet verwacht dat jij je zo ging verlagen, en dan mag je er wel een knipoog bij zetten maar daarmee praat je het niet goed Kom Ger een beetje humor kun je toch wel waarderen? Niet alles zo serieus nemen want er is al ellende genoeg in de wereld. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid roadtrain Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 Maar zo krijg je wel aandacht. Bovendien heeft iveco zelf (net als veel anderen hier) collega’s die hij daar mee bedoelt. is niet nodig denk ik. (temeer omdat het alleen maar vermoedens zijn dat zij de oorzaak zijn van alle stremmingen waar iveco op doelt………..) al met al niet nodig denk ik om het zo te omschrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Administrators Murphy Geplaatst 25 juli 2021 Auteur Administrators Share Geplaatst 25 juli 2021 Ok, asfalterings arbeid...... Reeds 1 jaar? Of is de weg tussendoor al weer eens open geweest? Op den duur kwam ik op weggetjes uit die de deutsche bundespost niet eens rijdt. Wat een grafzooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 18 minuten geleden zei roadtrain: Dat is helemaal de discussie niet… jij suggereert dat alle oponthoud in de omleiding te wijten is aan “platkoppen” Dat is een heel raar vooroordeel wat je absoluut niet kan onderbouwen en dus niet nodig. ps: ik heb alleen maar collega’s. ook nog eens in allerlei kleuren en vind ze allemaal prima…. Roadtrain. Ik heb het alleen over wat de laatste tijd op de A1 op de kant heeft gelegen. Verder niet. Jij probeert het breder te maken. Is niet nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 7 minuten geleden zei Murphy: Ok, asfalterings arbeid...... Reeds 1 jaar? Of is de weg tussendoor al weer eens open geweest? Op den duur kwam ik op weggetjes uit die de deutsche bundespost niet eens rijdt. Wat een grafzooi. Weg is ondertussen wel open geweest Murphy. Zal nu tot eind augustus gaan duren is de bedoeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid roadtrain Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 Het is roadtrain (voordat je straks die ander op je nek krijgt) ik heb het ook nog steeds over de A1 en de omleiding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Administrators Murphy Geplaatst 25 juli 2021 Auteur Administrators Share Geplaatst 25 juli 2021 Oke, dan maar hopen dat ze begin sept alles weer normaal is. Want dat komen we weer naar NL. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid zoetwatermatroos Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 10 minuten geleden zei Murphy: Ok, asfalterings arbeid...... Reeds 1 jaar? Of is de weg tussendoor al weer eens open geweest? Op den duur kwam ik op weggetjes uit die de deutsche bundespost niet eens rijdt. Wat een grafzooi. Misschien gaan ze wel een vangrail in het midden maken https://www.dumpert.nl/item/100002808_abd9e8d1 Als je perse een stukje binnendoor wil kan je ook over de B401 rijden maar denk dat via de A28 naar Oldenburg misschien wel sneller is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Ger-1957 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 51 minuten geleden zei edje: er is al ellende genoeg in de wereld. Daarom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 27 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 juli 2021 Oei oei gevaarlijke uitspraak. Als je een keer op een fietspad uitkomt krijg je dat weer over je heen:eek:Wie bang leeft zal bang sterven. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 27 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 juli 2021 Ok, asfalterings arbeid...... Reeds 1 jaar? Of is de weg tussendoor al weer eens open geweest? Op den duur kwam ik op weggetjes uit die de deutsche bundespost niet eens rijdt. Wat een grafzooi.Nee week of 4 al, nog 4 te gaan.Je moet via Sogel begreep ik of de B401 kustenkanal. Let op daar staan ze nogal te flitsen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 27 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 juli 2021 Als ze nu eerst eens dat nieuwe stuk leggen en dan gaan renoveren.... Gaat nog wel 10 jaar duren denk ik. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Administrators Murphy Geplaatst 29 juli 2021 Auteur Administrators Share Geplaatst 29 juli 2021 Ben terug via Assen-Gieten-Veendam over Oldenburg geflapperd. Vanaf Hoogeveen tot aan de A1 bij Bremen rond de 2 uurtjes met de camper 🙂 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
Murphy
Wie kan mij uitleggen waarom dit afgesloten is?
Ben afgelopen vrijdagavond hier langs gekomen en het is een klote omleiding.
Maar vorig jaar (rond de zelfde tijd was dit er ook al).
Wat zijn ze in godsnaam daar aan het doen?
Ik ga denk ik dinsdagavond maar vanaf Hoogeveen via Nw Schans-Oldenburg-Bremen.....
Link naar opmerking
Deel via andere websites
49 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts