Forumlid Murphy Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 Wie kan mij uitleggen waarom dit afgesloten is? Ben afgelopen vrijdagavond hier langs gekomen en het is een klote omleiding. Maar vorig jaar (rond de zelfde tijd was dit er ook al). Wat zijn ze in godsnaam daar aan het doen? Ik ga denk ik dinsdagavond maar vanaf Hoogeveen via Nw Schans-Oldenburg-Bremen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 12 minuten geleden zei Murphy: Wie kan mij uitleggen waarom dit afgesloten is? Ben afgelopen vrijdagavond hier langs gekomen en het is een klote omleiding. Maar vorig jaar (rond de zelfde tijd was dit er ook al). Wat zijn ze in godsnaam daar aan het doen? Ik ga denk ik dinsdagavond maar vanaf Hoogeveen via Nw Schans-Oldenburg-Bremen..... Affalteringswerkzaamheden. Kunnen de groenteboeren straks nog harder daar op een mooi glad stukje asfalt. omleiding is goed te doen. Als je niet de verplichte route volgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 1 uur geleden zei Ger-1957: Ja want die staat vol met file als erop de A1 weer een collekka op de kant ligt in de werkzaamheden. Dan moet je gewoon je eigen plan trekken. 4,26 rijuur van Hollensted naar Enschede hadden ze die dag nog niet gepresteerd. De meesten hadden al 3 uur nodig op de omleidingsroutes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid roadtrain Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 Dat er in omleidingen vaker wat mis gaat omdat deze routes vaak minder geschikt zijn voor veel vrachtauto’s is algemeen bekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 19 minuten geleden zei roadtrain: Dat er in omleidingen vaker wat mis gaat omdat deze routes vaak minder geschikt zijn voor veel vrachtauto’s is algemeen bekend. Oh en wat heeft daar de laatste tijd verder op de kant gelegen dan als behalve een zwaartransporter die kaduuk was. het is al twee maanden 1 groot drama om van Noord Duitsland richting Oost Nederland te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid roadtrain Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 3 minuten geleden zei iveco 35c17: As je me gister ingehuurd had, had je me vandaag aan het werk kunnen zetten. Ook op een normale vraag geen antwoord? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 14 minuten geleden zei roadtrain: Ook op een normale vraag geen antwoord? Volgens mij heb je een antwoord. en ja met verplichte omleiding bedoel ik de omleiding zoals die aangegeven en ingesteld is door de duitsers. voor het gemak hebben ze ook maar even een makkelijkere weg verboden voor vrachtwagens gemaakt momenteel. en ja als die omleiding vol staat trek ik mijn eigen plan. waar asfalt of klinkers liggen kan ik rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid edje Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 2 minuten geleden zei iveco 35c17: waar asfalt of klinkers liggen kan ik rijden. Oei oei gevaarlijke uitspraak. Als je een keer op een fietspad uitkomt krijg je dat weer over je heen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 1 minuut geleden zei Ger-1957: Oh niet je aandacht, dat is namelijk wat je zei Zoals jij wil. Je hebt gelijk. Mijn aandacht had je kunnen krijgen en daarmee ook mijn tijd. 1-0 voor jouw👍🤣 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid edje Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 Zojuist zei Ger-1957: Hoe kom je er bij, het is gewoon een Poolse, Roemeense, Russische of een gewoon alleen een collega die op de kant ligt. Ik had van jou niet verwacht dat jij je zo ging verlagen, en dan mag je er wel een knipoog bij zetten maar daarmee praat je het niet goed Kom Ger een beetje humor kun je toch wel waarderen? Niet alles zo serieus nemen want er is al ellende genoeg in de wereld. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid roadtrain Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 Maar zo krijg je wel aandacht. Bovendien heeft iveco zelf (net als veel anderen hier) collega’s die hij daar mee bedoelt. is niet nodig denk ik. (temeer omdat het alleen maar vermoedens zijn dat zij de oorzaak zijn van alle stremmingen waar iveco op doelt………..) al met al niet nodig denk ik om het zo te omschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Murphy Geplaatst 25 juli 2021 Auteur Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 Ok, asfalterings arbeid...... Reeds 1 jaar? Of is de weg tussendoor al weer eens open geweest? Op den duur kwam ik op weggetjes uit die de deutsche bundespost niet eens rijdt. Wat een grafzooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 18 minuten geleden zei roadtrain: Dat is helemaal de discussie niet… jij suggereert dat alle oponthoud in de omleiding te wijten is aan “platkoppen” Dat is een heel raar vooroordeel wat je absoluut niet kan onderbouwen en dus niet nodig. ps: ik heb alleen maar collega’s. ook nog eens in allerlei kleuren en vind ze allemaal prima…. Roadtrain. Ik heb het alleen over wat de laatste tijd op de A1 op de kant heeft gelegen. Verder niet. Jij probeert het breder te maken. Is niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 7 minuten geleden zei Murphy: Ok, asfalterings arbeid...... Reeds 1 jaar? Of is de weg tussendoor al weer eens open geweest? Op den duur kwam ik op weggetjes uit die de deutsche bundespost niet eens rijdt. Wat een grafzooi. Weg is ondertussen wel open geweest Murphy. Zal nu tot eind augustus gaan duren is de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid roadtrain Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 Het is roadtrain (voordat je straks die ander op je nek krijgt) ik heb het ook nog steeds over de A1 en de omleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Murphy Geplaatst 25 juli 2021 Auteur Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 Oke, dan maar hopen dat ze begin sept alles weer normaal is. Want dat komen we weer naar NL. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid zoetwatermatroos Geplaatst 25 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 25 juli 2021 10 minuten geleden zei Murphy: Ok, asfalterings arbeid...... Reeds 1 jaar? Of is de weg tussendoor al weer eens open geweest? Op den duur kwam ik op weggetjes uit die de deutsche bundespost niet eens rijdt. Wat een grafzooi. Misschien gaan ze wel een vangrail in het midden maken https://www.dumpert.nl/item/100002808_abd9e8d1 Als je perse een stukje binnendoor wil kan je ook over de B401 rijden maar denk dat via de A28 naar Oldenburg misschien wel sneller is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 27 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 juli 2021 Oei oei gevaarlijke uitspraak. Als je een keer op een fietspad uitkomt krijg je dat weer over je heen:eek:Wie bang leeft zal bang sterven. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 27 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 juli 2021 Ok, asfalterings arbeid...... Reeds 1 jaar? Of is de weg tussendoor al weer eens open geweest? Op den duur kwam ik op weggetjes uit die de deutsche bundespost niet eens rijdt. Wat een grafzooi.Nee week of 4 al, nog 4 te gaan.Je moet via Sogel begreep ik of de B401 kustenkanal. Let op daar staan ze nogal te flitsen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 27 juli 2021 Forumlid Share Geplaatst 27 juli 2021 Als ze nu eerst eens dat nieuwe stuk leggen en dan gaan renoveren.... Gaat nog wel 10 jaar duren denk ik. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Murphy Geplaatst 29 juli 2021 Auteur Forumlid Share Geplaatst 29 juli 2021 Ben terug via Assen-Gieten-Veendam over Oldenburg geflapperd. Vanaf Hoogeveen tot aan de A1 bij Bremen rond de 2 uurtjes met de camper 🙂 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid suggs73 Geplaatst 14 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 14 augustus 2021 Op 27-7-2021 om 19:01 zei Schots en Scheef: Nee week of 4 al, nog 4 te gaan. Je moet via Sogel begreep ik of de B401 kustenkanal. Let op daar staan ze nogal te flitsen. Gelukkig valt de hoogte van de bekeuring vaak mee , ben daar eens geflitst met 20 km te hard , 83 ipv 60 , meende 90 euro , flitser stond op de vangrail naast het water , nooit gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid schoenenreus Geplaatst 14 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 14 augustus 2021 17 minuten geleden zei suggs73: Gelukkig valt de hoogte van de bekeuring vaak mee , ben daar eens geflitst met 20 km te hard , 83 ipv 60 , meende 90 euro , flitser stond op de vangrail naast het water , nooit gezien Zo makkelijk kom je er tegenwoordig niet meer vanaf, kost je minimaal 1 punt ook nog eens. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 14 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 14 augustus 2021 25 minuten geleden zei schoenenreus: Zo makkelijk kom je er tegenwoordig niet meer vanaf, kost je minimaal 1 punt ook nog eens. Valt mee hoor😅 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 15 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 15 augustus 2021 13 uur geleden zei suggs73: Gelukkig valt de hoogte van de bekeuring vaak mee , ben daar eens geflitst met 20 km te hard , 83 ipv 60 , meende 90 euro , flitser stond op de vangrail naast het water , nooit gezien Onder de 70 flitsen ze niet 😎 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 15 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 15 augustus 2021 Op 25-7-2021 om 20:44 zei iveco 35c17: Weg is ondertussen wel open geweest Murphy. Zal nu tot eind augustus gaan duren is de bedoeling. Is al weer open. Nu weer stukje B402 bij Hasselune dicht....... maar dat is makkelijk te omzeilen. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
Murphy
Wie kan mij uitleggen waarom dit afgesloten is?
Ben afgelopen vrijdagavond hier langs gekomen en het is een klote omleiding.
Maar vorig jaar (rond de zelfde tijd was dit er ook al).
Wat zijn ze in godsnaam daar aan het doen?
Ik ga denk ik dinsdagavond maar vanaf Hoogeveen via Nw Schans-Oldenburg-Bremen.....
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
17
15
11
11
Popular Days
16 jul
26
25 jul
17
19 jul
13
18 jul
12
Top Posters For This Question
HendrikJansen 17 posts
iveco 35c17 15 posts
lientje 11 posts
Pierre 11 posts
Popular Days
16 jul 2024
26 posts
25 jul 2021
17 posts
19 jul 2024
13 posts
18 jul 2024
12 posts
Popular Posts
Pierre
Volgens mij hebben wij allemaal geleerd -en hebben we er vooral de mond van vol hier op dit forum- dat het verkeer 'een samenspel ' is. U weet wel, het spel geven en nemen, ook in het verkeer. Sa
RobNiat
Dank voor het compliment. Ik had een opsteker nodig! 😉 Maar in theorie is het allemaal leuk natuurlijk. Zolang je met een vast ploegje rijdt. Maar nu rijdt Mebo voorop. Want dat
steenhaas1
Als het snelheidsverschil zo klein is dat je weet dat het inhalen lang gaat duren en dan van de ander verwachten dat hij zachter moet gaan rijden. Wat voor tijdwinst zit er dan voor jou in?
Posted Images
137 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts