[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Stikstof, boeren en transport.


Gast fleur

Recommended Posts

  • Forumlid
3 uur geleden zei RobNiat:


Ik hoop oprecht dat je niets ernstigs mankeert. 
 

Maar nu je toch “op onderzoek” bent, bekijk dan nog even dat filmpje van Arjen Lubach over algoritmen.
 

Trek gerust je eigen conclusies. Maar vergeet niet hoe dat magische wereldwijde netwerk werkt. 

tis gelukkig niks ernstigs.. maar ik wordt ieder uur wakker door een pijn in mijn schouder, 

een onsteking, maar hij gaat niet weg, noch weten ze niet waar dit vandaan komt.

maar we werken eraan. 

 

ik heb dat filmpje gezien van arjen lubach, ik weet dat je naar 1 kant gaat leunen als je verder gaat kijken.

 

ik probeer dit een beetje te dwarsbomen door iedere keer het tegenovergestelde te zoeken.

en door zelf de zoekfunctie gebruiken. en niet iedere keer de lijn volgen .. zeg maar. 

 

ondanks die algoritme kan internet best handig zijn, maar precies zul je nooit weten, want wat er niet geplaatst wordt ... zul je nooit vinden..

er zijn nog veel onderwerpen die je niet kunt vinden op internet..

 

en ik wil ook helemaal  niet mensen iets wijs maken...

eerder het onder de aandacht brengen dat er iets anders speelt dan daar waar de aandacht op ligt.

 

ik las een bericht dat de boeren het niet zo slecht hadden, en daar een grafiekje ervan.

maar bij ons werkte ook zzp ers  en de meeste daarvan komen van boerenbedrijven.

om toch maar het beleg op de boterham te verdienen.

 

ik heb het al vaker gezegd... je kunt op internet alles onderbouwen, als je naar gaat zoeken.

zowel links als rechts.

 

maar ik laat me niet gek maken, en ja ik heb een eigen mening.

en daar kan een ander wat van vinden. prima toch ?

heeft hij ook een mening. 

als je daar een ander geen schade mee berokkend. 

heb ik daar geen moeite mee. dan laat ik hem zo wijs.

mocht het zo uitkomen dat de mening niet klopt, moet hij het daarmee verder doen.

 

ik ga niet koste wat kost het een ander opdringen, en al helemaal geen eindeloze discussies voeren.

stel nu dat ik ongelijk had, vanwege verkeerde info... 

een hoop bombarie voor niks..

 

maar zover ik het allemaal kan beoordelen draait het allemaal om de centen..

is trouwens ook 1 van de redenen om oorlog te gaan voeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
2 uur geleden zei suggs73:

...

Melkprijs is skyhigh momenteel , probleem is dat banken altijd geroepen hebben dat men moest uitbreiden , banken waren erg gretig om leningen uit te geven , door veranderde regelgeving en het doorslaan van duurzaamheid en angst voor regels , trekken banken hun leningen terug of geven geen leningen meer , daardoor kun je nu in de problemen komen omdat banken op de borst willen kloppen met duurzaamheid .

....

Bekend verhaal.

Nicht van mijn vrouw had een boerderij in Denemarken. Sinds hun de boel hadden overgenomen jaar op jaar betere resultaten, meer melk, hogere tonnage aan mais en bieten.

De sterren rezen aan de hemel.

De bank juichde alles toe, dure stallen, nog meer automatisering (Ayla misschien te hoog loon??? ) 

En toen zei de bank in een keer :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 uur geleden zei suggs73:

Waar is het niet leefbaar dan ?

Letterlijk bijvoorbeeld in de buurt van waar deze mensen wonen of woonden ¨https://www.nu.nl/politiek/5718660/regeling-voor-slachtoffers-van-q-koorts-uitgebreid.html

 

En ja, nu is het kalf verdronken en de put gedempt, maar al die megastallen in Brabant en Gelderland zitten te wachten op een volgende uitbraak van het een of het ander. Op dat moment is het niet meer leefbaar voor de eigenaar van die stallen. Tranen met tuiten, begrijpelijk als het om het dierenleed gaat, maar financieel gezien vinden ze verzekeren te duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 uur geleden zei suggs73:

Onzin de overheid vertelde de boeren dat ze alleen een melding hoefde te doen , dat hebben ze te goede trouw gedaan , rechter heeft dat later afgeschoten waardoor boeren buiten hun schuld om geen juiste vergunning hebben , de genoemde pasmelders .

Dat is dan een onbetrouwbare overheid gebleken. Maar de twijfels over de PAS-regeling waren er al heel snel, als je tienduizenden euro's gaat investeren in je bedrijf zou je dat moeten weten.

 

16 uur geleden zei suggs73:

Zo werkt het dus niet , aan mijn te grote huis ,zit gewoon mijn bedrijf aan vast , boerderij is aan locatie gebonden , tuurlijk als ik hem weer moest bouwen zou ik hen niet weer zo bouwen , mijn gebouw stamt uit 1847 , a ik mag hem niet eens afbreken , b nieuwbouw kost ook gauw 1,5 miljoen , dus uw verhaal gaat manco , je kunt een huis niet vergelijken met een boerderij .

Nee, dat weet ik ook wel. Nog zoiets, ik zou ook wel graag in een groot huis willen wonen waarvoor ik alle kosten als bedrijfskosten kan opvoeren. Scheelt een slok op een borrel! Maar ook jij hoeft bijvoorbeeld alle kamers van jouw huis niet te gebruiken, dat zal ook schelen in de kosten. De boer uit het filmpje zegt zelf dat hij het wel fijn vindt zo.

 

16 uur geleden zei suggs73:

Nou vertel ? 

Vanwege de lagere vleesprijs niet vaccineren tegen vogelgriep:

https://www.levendehave.nl/nieuws/waarom-wordt-er-niet-gevaccineerd-tegen-vogelgriep

 

16 uur geleden zei suggs73:

Melkprijs is skyhigh momenteel , probleem is dat banken altijd geroepen hebben dat men moest uitbreiden , banken waren erg gretig om leningen uit te geven , door veranderde regelgeving en het doorslaan van duurzaamheid en angst voor regels , trekken banken hun leningen terug of geven geen leningen meer , daardoor kun je nu in de problemen komen omdat banken op de borst willen kloppen met duurzaamheid .

Ah ja, als de banken iets roepen dan moet dat klakkeloos worden gevolgd, waarschuwingen die tegen de aanbevelingen van de bank in gaan worden genegeerd. Boeren hebben zich met huid en haar overgeleverd aan de banken, die banken zelf hebben zich aan alle kanten ingedekt. Het is, als ondernemer, ook mogelijk iets NIET door te zetten en een alternatief te zoeken.

 

17 uur geleden zei suggs73:

Nou het is nu niet bepaald droog , tuurlijk is het ondernemingsrisico , geen ramp is de grootste ramp in de landbouw , behalve het moet een ander overkomen , als alle oogsten goed gaan heb je een waardeloze prijs voor je product en is het geld rond pompen en een jaar geleefd , zit je zelf in de ramp , kost het jaren om die gat te dichten , en aangezien banken niet meer bijspringen is een misoogst nu vaker dat de bank de stekker eruit gaat trekken .

Op dit moment is er een el nino, en de zonneactiviteit neemt toe , dit zou Timmermans graag toeschrijven aan het klimaat veranderingen maar zijn gewoon natuurverschijnselen , maar die wel invloed op het weer , de uitbarsting van de vulkaan op Ijsland , moet je maar eens zien wat die uitstoot ,kun je als mens niets aan doen

En dat is dus ondernemersrisico, wat ik al schreef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 18-12-2023 om 19:01 zei tiny:

.

en niet mijn baasje wil benadelen, door de ziekenwet ik te kruipen.

Daar benadeel je je baasje niet mee hoor, daar is hij voor verzekerd ( als het goed is)

En de ARBO dienst waar hij bij aangesloten is controleert , samen met jouw behandelend geneesheer, of je wel of niet arbeidsgeschikt bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei europeaan:

Daar benadeel je je baasje niet mee hoor, daar is hij voor verzekerd ( als het goed is)

En de ARBO dienst waar hij bij aangesloten is controleert , samen met jouw behandelend geneesheer, of je wel of niet arbeidsgeschikt bent.

ik weet niet of hij daarvoor verzekerd is, of deels... of dat ook kan?

is ook meer voor mijn gevoel, iets in mijn hersenpan zegt mij dit zo te doen.

omdat ik met mezelf zo door een deur kan, kan er ook niks aan doen.. ben zo gevormd 

of ik daar goed aan doe? geen idee... maar op dit moment voor mezelf wel..

 

p.s.

nog effe nagedacht.....omdat er niet zoveel werk is....

de vraag om mijn dagen op te maken... dan hoeft hij die dagen niet uit te betalen

als ik nu de ziekenwet in zou gaan maak ik geen dagen op.

 

omdat ik al veel langer loop met deze klachten en

met de vraag of hij hierin iets kon betekenen vanwege mijn klachten

heeft hij een volvo automaat gekocht, om mij daarin tegemoet te komen.

 

en ik weet bijna zeker dat ik voor dit jaar niet genoeg dagen had,

en met de vraag hoe we dat gaan oplossen.

dit jaar gewoon betaald thuis, en de eerste werkdag in januari zoeken we iets passends voor je.

 

netjes toch ?

bewerkt door tiny
p.s.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei Eeweep:

Letterlijk bijvoorbeeld in de buurt van waar deze mensen wonen of woonden ¨https://www.nu.nl/politiek/5718660/regeling-voor-slachtoffers-van-q-koorts-uitgebreid.html

 

En ja, nu is het kalf verdronken en de put gedempt, maar al die megastallen in Brabant en Gelderland zitten te wachten op een volgende uitbraak van het een of het ander. Op dat moment is het niet meer leefbaar voor de eigenaar van die stallen. Tranen met tuiten, begrijpelijk als het om het dierenleed gaat, maar financieel gezien vinden ze verzekeren te duur.

Je kunt lezen in uw bijlage dat geiten nu worden ingeent tegen q koorts en dat er amper nieuwe gevalleen meer bijkomen , dus probleem is getackeld ,dus dan is de geitenhouder toch ook gelukkig  maar wie zag q koorts aankomen ?niemand ! dus ja dan komt uw links propaganda verhaaltje weer om de hoek kijken van te veel dieren , toen op de westfrieseflora legionella ineens de kop op stak met een aantal doden ook , wie had toen nog van legionella gehoord ? amper iemand , dan moet u ook zeggen van alle grote evenementen zijn niet meer toegestaan , ja sorry , volop mensen importeren uit Afrika wordt ook  aan banden gelegd omdat het land te vol is , want dat is het , en alle ziekten die hier onder controle staan wordt ook mee geimporteerd , hoor je linkse mensen niet over , dan is het geen probleem , maar bij dieren is het gelijk een probleem , ja maar bij corona dan ? ja , dat ging ook niet goed , allemaal onderzoeken naar geestelijke schade bij mensen die er dus is , geloof niet dat er 123 weer zo'n ophokplicht gaat komen .

 

Dus nogmaals waar is het niet leefbaar dan ?

bewerkt door suggs73
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
34 minuten geleden zei suggs73:

Dus nogmaals waar is het niet leefbaar dan ?

Q-koorts was er een waar het even letterlijk niet zo leefbaar was. Dat kun je nu wel afdoen als een incident,  maar om financiële redenen wordt er nog steeds niet gevaccineerd tegen vogelgriep. De kans dat die muteert en ook overslaat op mensen is zeker aanwezig (https://www.rivm.nl/aviare-influenza). Bij leefbaarheid wordt volgens het sociaal cultureel planbureau gedacht aan een samenspel tussen fysieke kwaliteit, sociale kwaliteit, sociale kenmerken en veiligheid van de omgeving. Die veiligheid van de omgeving loopt in veel delen van het land gevaar. Wat jij doet is vergelijkbaar met veiligheidseisen aan auto's af willen schaffen omdat je ook je nek kunt breken door van de ladder te vallen. Dat jij er nog een hoop gevaren bij weet te verzinnen doet niets af aan het gevaar dat bestaat door intensieve veehouderij.

Fysieke kwaliteit houdt bij voorbeeld in dat bestaande natuurgebieden niet nog slechter moeten worden dan ze al zijn. Een achteruitgang in soorten, zowel planten als vogels en dieren, is ook een achteruitgang in leefbaarheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
26 minuten geleden zei Eeweep:

maar om financiële redenen wordt er nog steeds niet gevaccineerd tegen vogelgriep.

Dit staat misschien in linkse krantjes , maar de werkelijke reden is gewoon dat het VERBODEN is door de OVERHEID , omdat ze niet weten  wat het vaccin gaat doen bij consumptie van het vlees , wordt men resistent tegen geneesmiddelen die met dezelfde stoffen werken of niet , daarom is er sinds dit jaar een test met vaccinatie tegen vogelgriep bij pluimvee .

 

Eerste kippen in testfase gevaccineerd tegen vogelgriepvirus | Nieuwsbericht | Rijksoverheid.nl

 

Dus helemaal geen financiele redenen ! 

 

Ja vogelgriep kan muteren naar mensen toe , is uiterst zeldzaam , behalve de besmettelijkheid is zeer laag , afgelopen jaar in zuid Amerika binnen 1 gezin , daarna was de besmetting 0 , er is niemand aan gestorven , wordt daar intensief kippen gehouden zoals hier ? daarnaast willen ze hier in Nederland vanwege dieren welzijn , keurmerkjes , actiegroepen ect dat  kippen kunnen lopen  in de  buitenlucht , daarmee vergroot je dus besmetting kansen door overvliegende trekvogels tegenover dat ze het hele jaar binnen zitten , daarnaast vallen trekvogels dood neer bijwezen van spreken , maar worden die ook intensief gehouden dan ?

 

48 minuten geleden zei Eeweep:

Fysieke kwaliteit houdt bij voorbeeld in dat bestaande natuurgebieden niet nog slechter moeten worden dan ze al zijn. Een achteruitgang in soorten, zowel planten als vogels en dieren, is ook een achteruitgang in leefbaarheid.

Uit onderzoek naar hoe natuurorganisaties de kwaliteit van natuur beoordelen , is naar voren gekomen is hoe minder gewenste soorten er voor komen hoe slechter de kwaliteit is , het probleem is het woordje gewenst , dus als ze een bepaald plantje of vogeltje in een gebied willen hebben en het komt niet , geven ze de natuur een slechte cijfer , zo werkt het dus niet , verder was er onderzoek dat er GEEN onderhoud aan een heide gebied gepleegd was , maar dat ze er wel geld en subsidies ervoor gekregen hadden .

 

Natuur slecht omdat veel wenssoorten er niet zijn – Stichting Agrifacts

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei tiny:

ik weet niet of hij daarvoor verzekerd is, of deels... of dat ook kan?

is ook meer voor mijn gevoel, iets in mijn hersenpan zegt mij dit zo te doen.

omdat ik met mezelf zo door een deur kan, kan er ook niks aan doen.. ben zo gevormd 

of ik daar goed aan doe? geen idee... maar op dit moment voor mezelf wel..

 

p.s.

nog effe nagedacht.....omdat er niet zoveel werk is....

de vraag om mijn dagen op te maken... dan hoeft hij die dagen niet uit te betalen

als ik nu de ziekenwet in zou gaan maak ik geen dagen op.

 

omdat ik al veel langer loop met deze klachten en

met de vraag of hij hierin iets kon betekenen vanwege mijn klachten

heeft hij een volvo automaat gekocht, om mij daarin tegemoet te komen.

 

en ik weet bijna zeker dat ik voor dit jaar niet genoeg dagen had,

en met de vraag hoe we dat gaan oplossen.

dit jaar gewoon betaald thuis, en de eerste werkdag in januari zoeken we iets passends voor je.

 

netjes toch ?

Lees dit eens Tiny, dan gaat er een wereld voor je open:

 

https://www.google.nl/search?q=ziektewet+regels&newwindow=1&sca_esv=592529771&sxsrf=AM9HkKnJFGwCCzxXdXcOsbhKHuaQ9cMMEQ%3A1703080792654&source=hp&ei=WPOCZYXjJOWE9u8P89qB4AI&iflsig=AO6bgOgAAAAAZYMBaPHkuqeCJfAz2KAck4R30Xod4Y4H&oq=ziekenwet&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6Igl6aWVrZW53ZXQqAggDMgoQABiABBixAxgKMg0QABiABBixAxiDARgKMg0QABiABBixAxiDARgKMgcQABiABBgKMgcQABiABBgKMgcQABiABBgKMgcQABiABBgKMgcQABiABBgKMgcQABiABBgKMgcQABiABBgKSLtlUABYlhFwAHgAkAEAmAGYAaABuweqAQM0LjW4AQHIAQD4AQHCAgQQIxgnwgIREC4YgAQYsQMYgwEYxwEY0QPCAgsQABiABBixAxiDAcICCBAAGIAEGLEDwgILEC4YgAQYxwEYrwHCAg4QLhiABBixAxjHARivAcICCBAuGIAEGLEDwgIFEAAYgATCAggQABiABBiSA8ICCBAAGIAEGMkDwgILEC4YrwEYxwEYgATCAgsQABiABBixAxjJAw&sclient=gws-wiz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei suggs73:

Uit onderzoek naar hoe natuurorganisaties de kwaliteit van natuur beoordelen , is naar voren gekomen is hoe minder gewenste soorten er voor komen hoe slechter de kwaliteit is , het probleem is het woordje gewenst , dus als ze een bepaald plantje of vogeltje in een gebied willen hebben en het komt niet , geven ze de natuur een slechte cijfer , zo werkt het dus niet , verder was er onderzoek dat er GEEN onderhoud aan een heide gebied gepleegd was , maar dat ze er wel geld en subsidies ervoor gekregen hadden .

Die heides hebben nauwelijks onderhoud nodig ALS de hoeveelheid stikstof maar laag genoeg blijft. Maar dat blijft het niet in de omgeving van grote stallen. Met als gotspe dat de grote vervuilers roepen dat er onvoldoende onderhoud is door staatsbosbeheer? Dus nu moet staatsbosbeheer extra kosten maken om grote uitstoters te faciliteren, waar blijft dan het principe van "de vervuiler betaald"?

2 uur geleden zei suggs73:

Aangezien je roept dat ik alles van de linkse pers heb, hier heb ik een mening uit jouw vakblad over Stichting Agrifacts:

https://www.nieuweoogst.nl/nieuws/2021/08/17/teleurgesteld-in-agrifacts

 

En dan nog even dit van hun eigen website:

Redactie Agrifacts

De Agrifacts-redactie betreft een onderzoeks/wetenschappelijke redactie die zowel journalistieke als wetenschappelijke onderzoeken realiseert. De redactie functioneert onafhankelijk van het bestuur, de abonnees en donateurs. De feitenchecks en studies worden op een journalistieke wijze aangepakt.

 

Dat ze een wetenschapsredactie hebben is fijn, maar ze schrijven zelf dat ze hun feitencheck op journalistieke wijze aanpakken (dat doen Volkskrant, Telegraaf, NRC, Linda en Privé ook), dat is niet hetzelfde als wetenschappelijk iets aanpakken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
17 minuten geleden zei Vledder:

 

Volgens deze website is 8 januari nog maagdelijk blank:

image.png.b71ee169120f3eb161f7e8e6e70fd3df.png

 

waarom zou je ook demonstreren als je uitzicht hebt op een kabinet van de gewenste kleur? 

 

Bron: Betogingen.nl

Je zoekt op de verkeerde site Vledder🤣. En of die demonstratie doorgaat hangt een beetje af van het debat over landbouw dat deze week zal plaats vinden. Boeren hopen nog dat de nieuwe partijen wel een beetje toekomst voor de boeren willen scheppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Je zoekt op de verkeerde site Vledder🤣. En of die demonstratie doorgaat hangt een beetje af van het debat over landbouw dat deze week zal plaats vinden. Boeren hopen nog dat de nieuwe partijen wel een beetje toekomst voor de boeren willen scheppen.

Dat gaat idd zeer spannend worden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei Eeweep:

ik zou ook wel graag in een groot huis willen wonen waarvoor ik alle kosten als bedrijfskosten kan opvoeren.

Bijzonder , dat zijn gewoon prive kosten die ik totaal niet als bedrijfskosten kan opvoeren , ben wel heel benieuwd hoe u denkt dat dat wel kan , dus vertel .

Ik gebruik alle kamers , en stel, ik gebruik een kamer niet , zou ik daar toch moeten verwarmen anders rot het behang van de muren door vocht , wat iedereen wel kan bedenken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 uur geleden zei suggs73:

Bijzonder , dat zijn gewoon prive kosten die ik totaal niet als bedrijfskosten kan opvoeren , ben wel heel benieuwd hoe u denkt dat dat wel kan , dus vertel .

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/winst/inkomstenbelasting/inkomstenbelasting_voor_ondernemers/bedrijfsruimte/bedrijfspand_in_eigendom_prive_of_ondernemingsvermogen

Onderhoud, zelfs veel inrichting, aftrekbaar van de belastingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Eeweep:

Staat er heel duidelijk , bedrijfspand , woonhuis valt niet onder bedrijfspand maar prive , schuren die tegen het woonhuis vast zitten , daar kun je wel belastingtechnisch wel wat mee , als ik een kantoor in de schuur bouw dan kan ik daar wat mee doen , heb ik kantoor in woonhuis dan ik niets , heb je een bedrijfspand met kantoren maar je woont daar niet , dan kun je alles belastingtechnisch .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei suggs73:

Staat er heel duidelijk , bedrijfspand , woonhuis valt niet onder bedrijfspand maar prive , schuren die tegen het woonhuis vast zitten , daar kun je wel belastingtechnisch wel wat mee , als ik een kantoor in de schuur bouw dan kan ik daar wat mee doen , heb ik kantoor in woonhuis dan ik niets , heb je een bedrijfspand met kantoren maar je woont daar niet , dan kun je alles belastingtechnisch .

Inderdaad, staat er heel duidelijk: "Als u ook het woongedeelte tot het ondernemingsvermogen rekent, moet u de aankoopkosten die op het woongedeelte betrekking hebben, bij de koopsom optellen en erover afschrijven." En ook: "Omgekeerd: onderhouds- en verbouwingskosten zijn aftrekbaar als het pand van uw onderneming is, maar niet als het pand van u privé is. Van belang is dus: weegt de verwachte waardestijging van het pand op tegen de verwachte kosten?¨. En je eigenwoningforfait bij privégebruik van een woning die tot jouw onderneming behoort is voor de ondernemer maar iets van 1,2% van de woningwaarde boven 75000,- euro, daarvoor kun je aardig wat onderhoudskosten van je winst aftrekken elk jaar, in verliesjaren hoef je zelfs dat forfait (gedeeltelijk) niet te betalen, als ik het goed begrijp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 19-12-2023 om 23:18 zei suggs73:

aan mijn te grote huis ,zit gewoon mijn bedrijf aan vast , boerderij is aan locatie gebonden , tuurlijk als ik hem weer moest bouwen zou ik hen niet weer zo bouwen , mijn gebouw stamt uit 1847 , a ik mag hem niet eens afbreken , b nieuwbouw kost ook gauw 1,5 miljoen , dus uw verhaal gaat manco , je kunt een huis niet vergelijken met een boerderij .


Suggs weet dondersgoed hoe het in elkaar steekt. In zijn geval betreft het een monument. Dus voor onderhoud zijn er subsidies voorhanden. (vertel een boer niKs over gratis geld 😉)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:

Suggs weet dondersgoed hoe het in elkaar steekt

idd 

 

1 uur geleden zei RobNiat:

In zijn geval betreft het een monument.

Dus niet hé 

 

1 uur geleden zei RobNiat:

Dus voor onderhoud zijn er subsidies voorhanden.

Klopt , maar is zeer beperkt , reken je daar vooral niet rijk mee .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden