[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 1

2e kamer verkiezingen 2023


Murphy

Vraag

  • Administrators

Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.

Maar, vraagje...

Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?

Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....

Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.

De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.

 

 

 

 

 

stembiljet 2023.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
31 minuten geleden zei the duke:

Haaha de WEF-Wappies.......hahahahaha..

 

 

Er schijnen wel wat mensen bang te zijn voor deze "club"... Het word elke keer naar voren gebracht door een aantal mensen.

 

Ik in iedergeval niet, zou niet weten waarom. Ligt sowieso niet in mijn aard overal bang voor te zijn 🤣🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei HendrikJansen:

World Economic Forum. De club van Klaus Schwab.  Heel raar eigenlijk dat er nog heel veel mensen zijn die nog nooit van het WEF gehoord hebben en al evengoed niet weten hoe machtig die club is binnen Europa.  
 

Macht heeft die club niet, wel veel invloed bij mensen die de macht wél hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

 

Met kritische vragen stellen is zeker niets mis, als het maar op een beetje nette manier gaat. Met die verharding en het elkaar onderuit halen wordt het er niet beter op. Een groot deel van Nederland is wel klaar mee. De mensen in de kamer doen ook gewoon hun werk en dragen de standpunten waar zei en hun kiezers voor staan uit, je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn en niet iedereen kan zijn zin krijgen. Persoonsbeveiliging zou helemaal niet nodig moeten zijn.

 

Dat er wat moet gebeuren om de aarde weer gezond te krijgen lijkt mij wel duidelijk. Dit is al veel te lang vooruit geschoven in het verleden waar we nu voor moeten bloeden.

Dan kan je beter kijken wat de partijen, en in welk tempo er iets aan willen doen in plaats van de makkelijkste weg te kiezen en er voor weg te kijken of het zelfs te ontkennen. Het zou mooi zijn als mijn kinderen daar de vruchten nog van kunnen plukken. 

De zorg is goed ziek. Daar is het ook 10 voor 12.
Een oplossing 💡🤓 is door even wat bejaardenhuizen neer te zetten want vroeger was toch alles beter. Dat is heel leuk bedacht en daar trek je ook veel kiezers mee. Die huizen hadden zeker nooit mogen verdwijnen dan was dat personeel er in ieder geval nog geweest. In een bejaardenhuis werken is een stuk leuker, afwisselender en lichter werk dan een verzorgingstehuis. Zowel voor het personeel als de oudjes. Maar dat personeel is er niet meer. Zie dat probleem maar op te lossen.
 

Kies een partij die het land vooruit kan helpen. Vul de stemwijzer in en kijk per vraag hoe een partij er over denkt. De grens links / rechts is niet altijd zo duidelijk bij standpunten die het er om doen. 
Zet eens voor de grap bij alle vragen over migratie en/of klimaat neutraal neer.

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
21 uur geleden zei europeaan:

Macht heeft die club niet, wel veel invloed bij mensen die de macht wél hebben.

Ik denk dat je dat te mild ziet, Een Schwab heeft zeker macht over zijn young global leaders, zoals hij o.a. Rutte, Macron, Trudeau en De Croo noemt.  
 

Schwab heeft natuurlijk het liefst dat zijn club onder de bevolkingen word gezien als “ praatclubje”  en dat mensen zo min mogelijk weten over zijn clubje. Daaraan helpt ook de media mee door  Schwab  / WEF buiten het nieuws te houden.  
 

ondertussen word Schwab regelmatig gespot  met leiders, bankmagnaten  en andere mensen die wat te zeggen hebben. 

bewerkt door HendrikJansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
54 minuten geleden zei HendrikJansen:

Ik denk dat je dat te mild ziet, Een Schwab heeft zeker macht over zijn young global leaders, zoals hij o.a. Rutte, Macron, Trudeau en De Croo noemt.  
 

Schwab heeft natuurlijk het liefst dat zijn club onder de bevolkingen word gezien als “ praatclubje”  en dat mensen zo min mogelijk weten over zijn clubje. Daaraan helpt ook de media mee door  Schwab  / WEF buiten het nieuws te houden.  
 

ondertussen word Schwab regelmatig gespot  met leiders, bankmagnaten  en andere mensen die wat te zeggen hebben. 

Daarmee bedoel je nu juist hetzelfde als wat ik stel

,Schwab heeft geen macht om dingen te doen maar heeft wél invloed op de beleids mensen die dat wel kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
8 minuten geleden zei europeaan:

Daarmee bedoel je nu juist hetzelfde als wat ik stel

,Schwab heeft geen macht om dingen te doen maar heeft wél invloed op de beleids mensen die dat wel kunnen.

Ik bedoel juist dat Schwab wel degelijk macht het over de beleidsmensen. Al laat hij graag anders voorkomen.  
 

En ja, dan komt jouw gedachte idd het eerst oo, dan denk je dat hij invloed heeft maar zeker geen absolute zeggenschap. En dat is nu net waar veel mensen het bos mee ingestuurd worden. Een heel gewiekst clubje dat al jaren bezig is en ondertussen flink de lakens uitdeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
41 minuten geleden zei HendrikJansen:

Ik bedoel juist dat Schwab wel degelijk macht het over de beleidsmensen. Al laat hij graag anders voorkomen.  
 

En ja, dan komt jouw gedachte idd het eerst oo, dan denk je dat hij invloed heeft maar zeker geen absolute zeggenschap. En dat is nu net waar veel mensen het bos mee ingestuurd worden. Een heel gewiekst clubje dat al jaren bezig is en ondertussen flink de lakens uitdeeld.

Dat is complot denken wat je nu verteld, iets wat Baudet ook graag doet

Natuurlijk heeft Schwab invloed op zijn cluppie, maar dat heeft(had) Rutte ook op zij VVD, ers.

Maar als iemand daar iets niet wil kunnen tien Schwaben daar geen verandering in brengen.

Zodra Schwab zegt; zo wil ik het en zo gaat het gebeuren heeft hij macht, maar zo is t niet, gelukkig maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 minuten geleden zei europeaan:

Dat is complot denken wat je nu verteld, iets wat Baudet ook graag doet

Natuurlijk heeft Schwab invloed op zijn cluppie, maar dat heeft(had) Rutte ook op zij VVD, ers.

Maar als iemand daar iets niet wil kunnen tien Schwaben daar geen verandering in brengen.

Zodra Schwab zegt; zo wil ik het en zo gaat het gebeuren heeft hij macht, maar zo is t niet, gelukkig maar.

Jaj ja, heb je het weer, complotdenken.  
 

zo makkelijk he om dat maar te roepen.

 

Kan het ook zo zijn dat jij/ jullie niet verder willen kijken ?

 

alles word altijd maar zo eenvoudig afgedaan als complot denken. Terwijl men wel graag het dpreekwoord hanteert, “ waar rook is is vuur”

 

Waarom moest wiijlen Pim Fortuyn het veld ruimen?  
 

waarom werden er meerdere onderzoekers die op de goede/ slechte weg zaten voortijdig uit het leven gehaald?

 

 Waarom moet ongehoord Nederland van de buis?

 

 

lekker een oogje toe knijpen en het zal mijn tijd wel duren zeker?  
 

Nee Europeaan. Ik kan normaal een heel eind met je mee komen , maar  met de term complot denken doe je het hele verhaal tekort.   
 

zijn alle groenen dan ook complotdenkers ? 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
15 minuten geleden zei HendrikJansen:

Onzin in wie zijn ogen?

 

 

Oh ja, jullie geloven niet in de media. En voor de waarheid moet ik zelf op onderzoek gaan.

 

Sorry, ik heb daar geen tijd en zin in. Ik ben te druk met mijn leven en heb geen zin mij in onzin te verdiepen. Zonde van de tijd

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 uur geleden zei europeaan:

Dat moet je aan Volkert van der Graaf vragen, dat was een eenmans actie en daar heeft hij, volgens mij, nog nooit een antwoord op gegeven.

Nou dat is natuurlijk niet helemaal zo , dat volkert niets heeft los gelaten betekent niet dat er geen aanwijzingen waren dat er meer bij betrokken waren , een GL raadslid was al opmerkelijk snel op de hoogte , warme banden met GL en volkert en zijn vrouw is ook niet onbekend ,band  GL en rara is ook niet onbekend , waarmee ik wil zeggen dat GL ook geen geweld schuwt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
12 minuten geleden zei suggs73:

Nou dat is natuurlijk niet helemaal zo , dat volkert niets heeft los gelaten betekent niet dat er geen aanwijzingen waren dat er meer bij betrokken waren , een GL raadslid was al opmerkelijk snel op de hoogte , warme banden met GL en volkert en zijn vrouw is ook niet onbekend ,band  GL en rara is ook niet onbekend , waarmee ik wil zeggen dat GL ook geen geweld schuwt .

Volkert "was" Rara zover in het begrepen heb.

Echter als Rara ergens een actie voerde werd deze heel snel be eindigd als de betroffen partij ( veelal land en veehouders) de knip trok.

Principes had hij dus weinig,dat hij warme banden had met GL verwondert me niks,maar die moord op Fortuin kun je GL niet in de schoenen schuiven, dat was toch puur Volkert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
15 minuten geleden zei europeaan:

Volkert "was" Rara zover in het begrepen heb

Volkert was van milieu offensief , RARA is van duyvendak ook geen lieverdje die gewoon in de kamer zat voor jawel GL .

RARA pleegde politieke aanslagen niet in de agrarische sector .

 

29 minuten geleden zei europeaan:

Fortuin kun je GL niet in de schoenen schuiven, dat was toch puur Volkert.

Het is nog niet bewezen , maar het tegen deel is ook niet bewezen , ja ik weet het , je bent onschuldig totdat het bewezen is , maar GL is meer betrokken bij dubieuze linkse actie groepjes , waar politiek en actieclubjes in elkaar verweven zitten , zeg maar dat GL en ook de pvdd zijn de politieke tak van die actie groepen , zelfde als sinn fein de politieke tak van de ira is en de moord op Fortuyn kwam toch voor veel politieke partijen toch wel heel goed uit ,hoop gespeelde verdriet toen in de kamer .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei suggs73:

Volkert was van milieu offensief , RARA is van duyvendak ook geen lieverdje die gewoon in de kamer zat voor jawel GL .

RARA pleegde politieke aanslagen niet in de agrarische sector .

 

Het is nog niet bewezen , maar het tegen deel is ook niet bewezen , ja ik weet het , je bent onschuldig totdat het bewezen is , maar GL is meer betrokken bij dubieuze linkse actie groepjes , waar politiek en actieclubjes in elkaar verweven zitten , zeg maar dat GL en ook de pvdd zijn de politieke tak van die actie groepen , zelfde als sinn fein de politieke tak van de ira is en de moord op Fortuyn kwam toch voor veel politieke partijen toch wel heel goed uit ,hoop gespeelde verdriet toen in de kamer .

Je hebt gelijk,ik heb t mis.

Ik heb me nooit zo verdiept in dit soort enge clubjes.

Die Duyvendak was net zo een engert als Volkert v d Graaf

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 6-11-2023 om 20:42 zei europeaan:

Macht heeft die club niet, wel veel invloed bij mensen die de macht wél hebben

Nou ik ben ook zeer sceptisch over die club ,en zoals u zegt heeft die club geen macht , maar wel veel invloed , klopt , maar als je veel invloed hebt dan heb je ook gewoon veel macht , hoever die invloed gaat weet niemand ,al zijn er wel signalen vind ik , Maxima , lid van , hamert maar door op de digitale euro , banken maken contant geld alleen maar duurder ,even contant opnemen van je eigen  geld en je krijgt bezoek voor uitleg en zeg nou eerlijk wat is nou makkelijker controleerbaar contant of digitaal ? banken zitten ook in dat praat clubje , het volk wil trouwens dat contant blijft bestaan , maar betalen er mee wordt steeds lastiger , kon zelf met een 2 euro munt geen koffie afrekenen bij het cbr bv .

Over de digitale id is een stemming geweest , kamer oordeelde in meerderheid tegen tekening voor , helaas is door die minister gewoon getekend bij het kruisje , terwijl feitelijk ze helemaal niets weten hoe dat gaat lopen , op uitleg aan de kamer was het antwoord , nou als het ons niet zint kunnen we er altijd nog uitstappen , tja , uit een rijdende trein kun je niet meer uitstappen .

 

Als geld en id digitaal gaan worden , hang daar nog eens co2 uitstoot aan vast en nog een paar gadgets ,dan is een controle staat wat EU heet heel dicht bij , als straks tegen de bevolking in , het contant geld wordt afgeschaft , stemmen in de kamer genegeerd gaat worden tegen het digitale paspoort wat nu is gebeurd , hoeveel  macht heeft het volk dan nog ? en het past precies in het straatje van het WEF , hun klanten worden er altijd beter van , en hun klanten zijn niet de bakker om de hoek , maar hele grote spelers zoals bv Unilever , die al 30 jaar roept dat ze de voedselproductie van a tot z in handen willen hebben ,een monopolie positie dus , wie daar aan de touwtjes trekt weet iedereen ook wel , zo'n foodhub komt natuurlijk ook niet uit de lucht vallen wat erg lijkt op een louis funes filmpje van vroeger , voedsel leek op rubber trouwens dus was geen succes op als speelgoed na .

 

Mensen met macht en invloed houden die, want kan iemand uitleggen hoe minister Hoekstra in vredesnaam het baantje van Timmerfrans over kan nemen ? lult eerst rechts en nu links en wordt nog gekker dan die Timmerfrans om zich in de picture te werken .

 

Rutte wordt misschien , met nadruk op , van de NAVO , HALLO ? Nederland heeft onder zijn bewind never nooit niet die 2% in defensie gestoken per jaar , en dan straks topman van de NAVO worden , dan is er toch ook wel iets goed mis denk ik dan en dan vraag ik mij af , door wie of wat worden ze in het zadel geholpen ? je wilt toch niet iemand met geheugen verlies aan de knoppen .

 

Dan kun je je kop in het zand gaan steken ,leeft heel makkelijk , maar je ontkomt er niet aan , en dat is wat mij enorm triggert ,waar ontkom ik niet aan ? hier verdoe ik mijn tijd er wel eens aan , en ja ik erger er ook wel weer kapot aan .

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
36 minuten geleden zei suggs73:

Nou ik ben ook zeer sceptisch over die club ,en zoals u zegt heeft die club geen macht , maar wel veel invloed , klopt , maar als je veel invloed hebt dan heb je ook gewoon veel macht , hoever die invloed gaat weet niemand ,al zijn er wel signalen vind ik , Maxima , lid van , hamert maar door op de digitale euro , banken maken contant geld alleen maar duurder ,even contant opnemen van je eigen  geld en je krijgt bezoek voor uitleg en zeg nou eerlijk wat is nou makkelijker controleerbaar contant of digitaal ? banken zitten ook in dat praat clubje , het volk wil trouwens dat contant blijft bestaan , maar betalen er mee wordt steeds lastiger , kon zelf met een 2 euro munt geen koffie afrekenen bij het cbr bv .

Over de digitale id is een stemming geweest , kamer oordeelde in meerderheid tegen tekening voor , helaas is door die minister gewoon getekend bij het kruisje , terwijl feitelijk ze helemaal niets weten hoe dat gaat lopen , op uitleg aan de kamer was het antwoord , nou als het ons niet zint kunnen we er altijd nog uitstappen , tja , uit een rijdende trein kun je niet meer uitstappen .

 

Als geld en id digitaal gaan worden , hang daar nog eens co2 uitstoot aan vast en nog een paar gadgets ,dan is een controle staat wat EU heet heel dicht bij , als straks tegen de bevolking in , het contant geld wordt afgeschaft , stemmen in de kamer genegeerd gaat worden tegen het digitale paspoort wat nu is gebeurd , hoeveel  macht heeft het volk dan nog ? en het past precies in het straatje van het WEF , hun klanten worden er altijd beter van , en hun klanten zijn niet de bakker om de hoek , maar hele grote spelers zoals bv Unilever , die al 30 jaar roept dat ze de voedselproductie van a tot z in handen willen hebben ,een monopolie positie dus , wie daar aan de touwtjes trekt weet iedereen ook wel , zo'n foodhub komt natuurlijk ook niet uit de lucht vallen wat erg lijkt op een louis funes filmpje van vroeger , voedsel leek op rubber trouwens dus was geen succes op als speelgoed na .

 

Mensen met macht en invloed houden die, want kan iemand uitleggen hoe minister Hoekstra in vredesnaam het baantje van Timmerfrans over kan nemen ? lult eerst rechts en nu links en wordt nog gekker dan die Timmerfrans om zich in de picture te werken .

 

Rutte wordt misschien , met nadruk op , van de NAVO , HALLO ? Nederland heeft onder zijn bewind never nooit niet die 2% in defensie gestoken per jaar , en dan straks topman van de NAVO worden , dan is er toch ook wel iets goed mis denk ik dan en dan vraag ik mij af , door wie of wat worden ze in het zadel geholpen ? je wilt toch niet iemand met geheugen verlies aan de knoppen .

 

Dan kun je je kop in het zand gaan steken ,leeft heel makkelijk , maar je ontkomt er niet aan , en dat is wat mij enorm triggert ,waar ontkom ik niet aan ? hier verdoe ik mijn tijd er wel eens aan , en ja ik erger er ook wel weer kapot aan .

 

 

 

 

Ik zie in jou verhaal heel veel angst.

 

Waar ben je nu echt bang voor?  Dat we naar een dictatuur gaan of zoiets?

 

Ik snap het echt niet, ik (en ik denk 90% van alle Nederlanders) ben daar helemaal niet bang voor. Dat ze alles van je weten is een feit. Moet je daar bang van worden? Ik zou niet weten waarom. Dat er een groter plan is? Zal ook, of je daar bang van moet worden? Ik niet, zou niet weten waarom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
6 uur geleden zei shompie:

 

 

Ik zie in jou verhaal heel veel angst.

 

Waar ben je nu echt bang voor?  Dat we naar een dictatuur gaan of zoiets?

 

Ik snap het echt niet, ik (en ik denk 90% van alle Nederlanders) ben daar helemaal niet bang voor. Dat ze alles van je weten is een feit. Moet je daar bang van worden? Ik zou niet weten waarom. Dat er een groter plan is? Zal ook, of je daar bang van moet worden? Ik niet, zou niet weten waarom

Angst voor een controle en dwang staat , dat je leven onder een loep komt te liggen en er nog heel veel meer data over je verzameld gaat worden dan nu al het geval en dat gekoppeld .

 

Dat er een digital id komt staat dus al vast , wat er aan gekoppeld gaat worden weet geen mens , onze minister heeft in feite een blanco machtiging getekend , waarschijnlijk wordt daar in de toekomst een co2 kaart . strafblad , banksaldo ect aangekoppeld . lekker makkelijk allemaal onder het mom van veiligheid, gezondheid , klimaat ect , waar ieder natuurlijk mee eens moet zijn want anders heb je wat te verbergen zullen de pro zeggen , eigenlijk houdt dan de privacy op , men heeft het nu over het inzien wat je typt op je phone , pc ect , dat het eerst in gezien wordt en als het goedgekeurd wordt het verzonden en anders een melding aan een dienst die het verder gaat beoordelen , wil je dat ? ik niet , want met elkaar gaat het dus naar een controle staat toe , en dwang komt om de hoek kijken als er een co2 punten systeem komt waarbij het aantal punten steeds lager worden en de politieke doelen steeds scherper , gedrag beinvloeding en dat gaat heel makkelijk als een bank mee gaat bepalen waar jij je geld aan uit wil geven , wil je een oude Amerikaanse muscle car hebben , ja helaas dat mag niet , want slecht , eet je vlees ? oei , dan mag u niet meer vliegen ect , gooit u 2 zakjes chips in de kar , foei, de gezondheidsverzekering grijpt in , wat ik wil zeggen is dat je een nieuwe makkelijk te controleren data koppeling gaat krijgen , waarbij de overheid het te zeggen krijgt hoe men moet gaan leven, dus vrijheid wordt beperkt en eigenlijk zegt de overheid , de bevolking kan zelf geen goede keuzes maken dus wij nemen het van de bevolking over  en de targets worden steeds strakker , dat kon je ook wel zien in de eu , haalden we een target , gelijk werd de target scherper gezet en voldeden we niet meer , eerst was het goed en halen we het , weer niet goed .

 

Ben dus van mening dat een controle staat gelijk staat aan een dictatuur , strafpunten als je iets doet wat de staat niet zint , bonus als je doet wat de staat wil , en dat gekoppeld aan je ID , in China werkt dit systeem meende ik al , lijkt allemaal sciencefiction maar er zijn al in een rap tempo stappen gezet die ik 15 jaar geleden niet aan zag komen .

bewerkt door suggs73
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 uur geleden zei shompie:

 

 

Ik zie in jou verhaal heel veel angst.

 

Waar ben je nu echt bang voor?  Dat we naar een dictatuur gaan of zoiets?

 

Ik snap het echt niet, ik (en ik denk 90% van alle Nederlanders) ben daar helemaal niet bang voor. Dat ze alles van je weten is een feit. Moet je daar bang van worden? Ik zou niet weten waarom. Dat er een groter plan is? Zal ook, of je daar bang van moet worden? Ik niet, zou niet weten waarom

Ik denk niet dat het angst is. Voor mij niet in elk geval, meer het verhaal van “ in welke wereld wil je je kinderen neerzetten. 
 

Die groene dromen zijn natuurlijk allemaal leuk en goed bedoeld, maar de bewijzen dat de groene droom van veel politicie averechts werken komen momenteel in sneltrein vaart voorbij. 
 

Woonwijken bouwen zonder plek voor je auto. ( de zogenaamde 15 minuten steden) Ook zo eentje waar je je vragen bij gaat stellen. 
 

Wat te denken van de zonnepanelen, idee erachter is op zich goed. Echter helemaal door geslagen. In overijssel is er nu een verbod op aanleg op landbouw grond. ( goede zaak vind ik, al zijn er al veel te veel van die zonneparken)

 

waarom willen ze de boeren koste wat het kost de nek omdraaien?

 

waarom mag je niet met een fakkel in je hand bij Kaag aanbellen? ( half jaar cel)terwijl Baudet met een paraplu op het hoofd word geslagen met een paraplu en diegene een uur mag koffie drinken op het politiebureau en met een vermanend vingertje word heen gezonden. 
 

zo zijn er talloze voorbeelden van dingen die niet kloppen met wat er gezegd word en de werkelijkheid. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 minuten geleden zei suggs73:

Angst voor een controle en dwang staat , dat je leven onder een loep komt te liggen en er nog heel veel meer data over je verzameld gaat worden dan nu al het geval en dat gekoppeld .

 

Dat er een digital id komt staat dus al vast , wat er aan gekoppeld gaat worden weet geen mens , onze minister heeft in feite een blanco machtiging getekend , waarschijnlijk wordt daar in de toekomst een co2 kaart . strafblad , banksaldo ect aangekoppeld . lekker makkelijk allemaal onder het mom van veiligheid, gezondheid , klimaat ect , waar ieder natuurlijk mee eens moet zijn want anders heb je wat te verbergen zullen de pro zeggen , eigenlijk houdt dan de privacy op , men heeft het nu over het inzien wat je typt op je phone , pc ect , dat het eerst in gezien wordt en als het goedgekeurd wordt het verzonden en anders een melding aan een dienst die het verder gaat beoordelen , wil je dat ? ik niet , want met elkaar gaat het dus naar een controle staat toe , en dwang komt om de hoek kijken als er een co2 punten systeem komt waarbij het aantal punten steeds lager worden en de politieke doelen steeds scherper , gedrag beinvloeding en dat gaat heel makkelijk als een bank mee gaat bepalen waar jij je geld aan uit wil geven , wil je een oude Amerikaanse muscle car hebben , ja helaas dat mag niet , want slecht , eet je vlees ? oei , dan mag u niet meer vliegen ect , gooit u 2 zakjes chips in de kar , foei, de gezondheidsverzekering grijpt in , wat ik wil zeggen is dat je een nieuwe makkelijk te controleren data koppeling gaat krijgen , waarbij de overheid het te zeggen krijgt hoe men moet gaan leven, dus vrijheid wordt beperkt en eigenlijk zegt de overheid , de bevolking kan zelf geen goede keuzes maken dus wij nemen het van de bevolking over  en de targets worden steeds strakker , dat kon je ook wel zien in de eu , haalden we een target , gelijk werd de target scherper gezet en voldeden we niet meer , eerst was het goed en halen we het , weer niet goed .

 

Ben dus van mening dat een controle staat gelijk staan aan een dictatuur , strafpunten als je iets doet wat de staat niet zint , bonus als je doet wat de staat wil , en dat gekoppeld aan je ID , in China werkt dit systeem meende ik al , lijkt allemaal sciencefiction maar er zijn al in een rap tempo stappen gezet die ik 15 jaar geleden niet aan zag komen .

Volledig eens Suggs. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden