[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Murphy
Zoals al in de titel: een trekker en oplegger, hoeveel stickers moet dat hebben?
Op de trekker, beide kanten op de deur. Maar de oplegger? En wat als dit een open/dieplader is?
Mogen de stickers ook eventueel op palletkist/gereedschapbak?
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
29
28
24
19
Popular Days
16 aug
27
17 aug
19
1 jun
18
17 mei
16
Top Posters For This Question
sprinter 516 29 posts
europeaan 28 posts
roadtrain 24 posts
ayla 19 posts
Popular Days
16 aug 2022
27 posts
17 aug 2022
19 posts
1 jun 2022
18 posts
17 mei 2022
16 posts
Popular Posts
edje
Stickers, camera's, waarschuwingssystemen, oplettendheid van de chauffeur, strengere voertuigeisen maar nergens lees ik dat fietsers, scooter/brommerpiloten en voetgangers ook hun steentje bij moeten
edje
Mensen worden er al zolang ik me kan herinneren bewust gemaakt van de dode hoek en de gevaren, heeft het nut? Weinig. Bij ons in Uden moeten ze bij de Lidl best een eind achteruit rijden. Als ik daar
Pierre
Dat zeker. Maar dat was eigenlijk niet mijn vraag. Ik stel de vraag daarom even anders; hoe vaak zit jij zelf met de telefoon in je handen. Gewoon eerlijk zijn, open kaart spelen...
Posted Images
173 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts