[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Frans1960


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

(...) pfff weer een persoon van net 62 heen gegaan, ze vallen met bosjes om me heen weg…….


Ik denk dat je abuis bent en de verkeerde Frans voor je hebt, Cor.
Frans is 49 jaar oud geworden, geen 62. Heette trouwens ook geen Frans in het 'echte' dagelijkse leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

“Frans” is hier al eerder “ontmaskerd” als JWDB, ofwel Jan de Beer uit Helmond. Ik geloof niet dat we daar een geheim van hoeven te maken. 
 

Hier op het forum mis ik hem al langere tijd. Vlijmscherp met een gezonde dosis humor hebben we hem hier gezien onder verschillende pseudoniemen. 
Vooral zijn strijd tegen met name een Erik (?) Kluft, maar ook tegen andere sujetten in het transport, zal ik nooit vergeten. 
 

Veel te jong met 49. Maar bewonderenswaardig hoe hij op het laatst het heft in handen heeft gehouden. Respect. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei Pierre:


Ik denk dat je abuis bent en de verkeerde Frans voor je hebt, Cor.
Frans is 49 jaar oud geworden, geen 62. Heette trouwens ook geen Frans in het 'echte' dagelijkse leven.

Als dat werkelijk zo is, heeft hij mij goed voor de gek gehouden.........

Maar inderdaad, 49 jaar is veel te jong (maar wat is wel een mooie leeftijd om te sterven?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
55 minuten geleden zei sprinter 516:
12 uur geleden zei Pierre:

 

Als dat werkelijk zo is, heeft hij mij goed voor de gek gehouden.........


Niet alleen jou Cor. Hij schreef hier onder verschillende namen en hij deed dat met verve. 
 

Maar je hoeft er niet aan te twijfelen dat Pierre het hier hij het juiste eind heeft. De 1960 was niets meer dan een poging mensen op het verkeerde been te zetten. En dat is gelukt blijkbaar… 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

IK vond het geweldig hoe hij iedere keer weer verschillende mensen op het verkeerde been wist te zetten.

Met humor, en toch nooit echt beledigend ( behalve in de ogen van zijn "doelgroep "dan :D)

Nadat Frans ( Jan) hier weg was is het forum nooit meer geweest wat het ooit was.

( Dat geld overigens voor meer mensen die hier verdwenen zijn)

 

IK heb, nadat hij hier weg is gegaan, nog jaren met hem in een FB groep gezeten, ik wist dus dat het met zijn gezondheid niet goed ging, en vind het dapper dat hij voor zichzelf het besluit heeft durven nemen om er d.m.v euthanasie een eind aan te maken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei corydon:

Hij werkte bij een bedrijf dat veel naar Zweden rijde? 

 

Nee, was eigen rijder en had zelf een auto.
Laatste jaren veel werk naar Oostenrijk, sinds een goed jaar -of langer- zijn auto de deur uitgedaan en binnenland gaan rijden.
Zoiets vertelde hij me een tijdje terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei corydon:

Hij heeft toch vroeger bij een bedrijf uit hulten gewerkt? Als je de oude rijksweg oversteek aan de linkse kant richting Gilze. 

Of heb ik nu Alzheimers?

 

Zowiezo dat laatste... :p

Maar ik weet het echt niet Ibo, er zullen weinig bedrijven uit Hulten zijn die op Zweden rijden volgens mij. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben en kan het hem ook niet meer vragen helaas..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 uur geleden zei RobNiat:


En daar heb je gelijk in. Erik kwam als eerste in me op. Maar ik twijfelde. Vandaar dat vraagteken. Edwin Kluft ja. 

Als ik deze naam ff blauw maakt en google opdracht geef om te zoeken komt er veel te voorschijn.

Komt hij oorspronkelijk uit omgeving Hoogeveen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei corydon:

Er zijn 2 bedrijven. 't takel bedrijf en een heel klein bedrijf. Hij schreef dat ie daar hout vervoerde in 't begin van zijn carrière.

 

Het zou kunnen, nogmaals ik weet het niet. Ben ook niet zo thuis in wat voor bedrijven er in de regio allemaal rondrijden en wat ze allemaal sjouwen.
Ik heb voor jou even navraag gedaan; buiten van Eijck -het takelbedrijf- heeft daar destijds niet veel meer gezeten als Frans Thielen en nog een klein bedrijfje, Piet van Vugt.
Frans Thielen reed hoofdzakelijk Frankrijk, v.Vugt deed iets met hout -of houtpulp- volgens mijn bron, een oud-werknemer van Thielen. Mogelijk dat dit het bedrijf is wat jij bedoeld en waar Frans (Jan) voor gereden heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 15-7-2023 om 10:39 zei sprinter 516:

Als dat werkelijk zo is, heeft hij mij goed voor de gek gehouden.........


Dat deed hij met meer mensen 🤣

Ja een man met veel gevoel voor humor, hij kon overal en grap van maken. Tot het einde toe.

Dit stond vrijdag 14 juli op zijn fb.

 

Citaat

Vandaag is het zover. Le quatorze juillet. Dag van de revolutie. Nog 40 minuten, dan gaan we een laatste reis maken. Een reis waar je geen koffer, paspoort of geld voor nodig hebt. Een laatste reis die voor iedereen gratis is. Ik hoop dat het er net zo mooi is als bij dit kasteel in Schotland. Le quatorze juillet, heel Frankrijk steekt vandaag vuurwerk voor me af. Al weten die Fransozen dat zelf niet dat ze dat voor mij doen. Ik heb ze gewoon voor de gek gehouden. Het gaat u allen goed. Take care.


Hij reed geen Scandinavië maar meer op Schotland / Ierland tot en met Spanje.

Onderweg maakte hij zijn stops vooral in dorpjes en trok hij er op uit.

Hij bezocht en maakte veel foto’s van kastelen en kerken.
Een leven wat voor mij een voorbeeld zou zijn voor het leven van internationaal chauffeur.

Tussen het werk door mooi de toerist uithangen in plaats van met een kudde landgenoten op een parkeerplaats langs de weg hangen. 
Nee jammer dat sommige mensen hier van het cf moesten verdwijnen. 
Nu heeft Jan zijn laatste reis gemaakt. 
Veel te jong in een van zijn gelukkigste tijden van zijn leven werd hij ziek.

Weer een waarschuwing voor iedereen. 
Geniet van het leven voor het te laat is.
 

  • Like 6
  • Thanks 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een naar bericht, en dan ook nog zo jong

 

 

Op 15-7-2023 om 11:58 zei europeaan:

IK vond het geweldig hoe hij iedere keer weer verschillende mensen op het verkeerde been wist te zetten.

 

Ja, daar was hij wel goed in. Mooie tijd hier met hem gehad

 

Goede reis Jan

 

Bijdragen van Frans1960 - Chauffeursforum

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 24-7-2023 om 20:30 zei shompie:

Hij werd er toch meermaals afgegooid?

 

Ook nog terug geweest onder de naam Frans de plukker toch?

Ja hij was regelmatig de pisang inderdaad. Het mooiste was dat hij 2 accounts had tegelijkertijd en zo met zichzelf aan het discussiëren was! Johan nog wat was zijn alter ego!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden