[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

"te belangrijk om niet te delen" en andere OT


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid
5 uur geleden zei RobNiat:


Covid is ook nog steeds een feit. Het virus zwakt af, maar het steekt nog steeds de kop op. 
 

Toen COVID op zijn hoogtepunt was waren er veel mensen zoals jezelf die alles ontkenden. COVID was verzonnen. De mensen die er aan overleden waren anders toch ook wel dood gegaan. Het was allemaal een samenzwering. 
 

En nu er nog steeds mensen niet helemaal zichzelf zijn post COVID. Nu wijt je het aan het vaccin.  Nog steeds niet aan COVID, maar aan het vaccin. Want het is te “makkelijk” om de schuld te geven aan een virus? 
 

Het is onmogelijk om te zeggen of de wereld er beter of anders uit had gezien zonder vaccins. Zonder COVID vaccins. Misschien waren er nog heel veel meer mensen gestorven. Misschien niet. 
Wat mij betreft zijn er nog steeds veel te veel mensen op de wereld. Dus dat boosaardige plan waar jij in gelooft heeft sowieso niet geholpen. 

Ah, jij denkt nog steeds dat het virus en het vaccin van 2 verschillende tekentafels komen.👍👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
49 minuten geleden zei HendrikJansen:

Ik ben heel nieuwsgierig he Ibo. Maar hoe weet je dat je covid hebt en geen griep?

 

Die 80 procent trouwens, Had die al wel kans gehad om zich te laten vaccineren?

 

Ben blij voor je dat Jennifer weer kan zien👍

Was naar de huisarts geweest. Voelde mij niet goed. 

 

Ik denk dat de gehele bevolking kans had om te vaccineren, 't was gratis. 

 

Vandaag is Jennifer haar nieuwe paspoort binnen gekomen. Wil haar in de zomer meenemen. 

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Te belangrijk om niet te delen.

 

Nu kan ik natuurlijk de hele dag in de donkerste hoeken van het www gaan wroeten om bevestiging te krijgen voor de meest enge complot theorieën maar dat doe ik niet.

 

Ik moest net poepen, dus ff gestopt bij de pomp. Gelijk een ijsje gehaald en een half uurtje gemaakt. Als je het over belangrijk heb 😇

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Ah, jij denkt nog steeds dat het virus en het vaccin van 2 verschillende tekentafels komen.👍👍

De manier waarop jij denkt zou voldoende reden moeten geven om je levenslang op te sluiten. 

 

*flashbacks krijgt van Jack Nicholson in One Flew Over the Cuckoo's Nest*

  • Like 2
  • Haha 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 23-1-2024 om 20:53 zei HendrikJansen:

Welk bewijs er ook aan word gevoerd Rob, jij zult het nooit accepteren/ zien. Jij voelt je nog kiplekker ondanks je vaccinaties ( en zo zijn er gelukkig nog heel veel anderen) Maar jij als wereldreiziger had ook geen keus. Je moest ze wel nemen. 

Werd er maar bewijs aangevoerd. Het enige wat ik zie zijn halfgelezen koppen uit nieuwsberichten waar conclusies uit getrokken worden die in ieder geval uit de betrokken berichten niet te trekken zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 minuten geleden zei Eeweep:

Werd er maar bewijs aangevoerd. Het enige wat ik zie zijn halfgelezen koppen uit nieuwsberichten waar conclusies uit getrokken worden die in ieder geval uit de betrokken berichten niet te trekken zijn.


Precies wat ik ook zie ja. Niets ter zake doende artikelen worden erbij gehaald om toch maar een strohalmpje te hebben om het eigen gelijk aan te tonen. Maar nooit harde feiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik reed van de week in België en toen hoorde ik op het nieuws iets wat mij normaal niet zou interesseren maar omdat Hendrik het tegendeel claimde en het verweet aan de corona vaccinaties ben ik benieuwt naar zijn mening over dit artikel wat van de week veelvuldig in het nieuws was.

 

En kom niet met die dooddoeners van "mainstream media"

 

 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.domusmedica.be/actueel/2023-2722-minder-sterfgevallen-dan-voorspeld&ved=2ahUKEwioqrHV2oCEAxV4hP0HHVgmAewQFnoECBQQAQ&usg=AOvVaw2MZ2Ht71Mv1reSGwZJ1g_2

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 uur geleden zei shompie:

Ik reed van de week in België en toen hoorde ik op het nieuws iets wat mij normaal niet zou interesseren maar omdat Hendrik het tegendeel claimde en het verweet aan de corona vaccinaties ben ik benieuwt naar zijn mening over dit artikel wat van de week veelvuldig in het nieuws was.

 

En kom niet met die dooddoeners van "mainstream media"

 

 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.domusmedica.be/actueel/2023-2722-minder-sterfgevallen-dan-voorspeld&ved=2ahUKEwioqrHV2oCEAxV4hP0HHVgmAewQFnoECBQQAQ&usg=AOvVaw2MZ2Ht71Mv1reSGwZJ1g_2

 

 

 

Dit is niet zo heel moeilijk uit te leggen denk ik. 
 

Aan de hand van de oversterfte de laatste jaren is de sterftetafel aangepast en daar is BE onder gebleven. 
 

Dan is er dus idd sprake van ondersterfte. 
 

Echter kan het dan wel zo zijn dat er veel meer mensen overleden zijn als in de gemiddelde jaren voor corona.  
 

https://www.dfbonline.nl/begrip/5392/sterftetafel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
45 minuten geleden zei HendrikJansen:

Dit is niet zo heel moeilijk uit te leggen denk ik. 
 

Aan de hand van de oversterfte de laatste jaren is de sterftetafel aangepast en daar is BE onder gebleven. 
 

Dan is er dus idd sprake van ondersterfte. 
 

Echter kan het dan wel zo zijn dat er veel meer mensen overleden zijn als in de gemiddelde jaren voor corona.  
 

https://www.dfbonline.nl/begrip/5392/sterftetafel

 

 

Jaja, ik had al zo'n antwoord verwacht.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei HendrikJansen:

Dit is niet zo heel moeilijk uit te leggen denk ik. 
 

Aan de hand van de oversterfte de laatste jaren is de sterftetafel aangepast en daar is BE onder gebleven. 
 

Dan is er dus idd sprake van ondersterfte. 
 

Echter kan het dan wel zo zijn dat er veel meer mensen overleden zijn als in de gemiddelde jaren voor corona.  
 

https://www.dfbonline.nl/begrip/5392/sterftetafel

 

Hendrik,

 

a) een sterftetafel is heel iets anders dan waar het hier over gaat. 
Een sterftetafel geeft aan voor een individuele leeftijdscategorie hoe oud je gemiddeld zou kunnen worden.
In Nederland werken de pensioenfondsen met de prognosetafel 2012-2062. Toen hebben ze uitgerekend dat als je toen 65 was er bijvoorbeeld 50% kans was dat je 83 zou worden en 20% kans dat je 91 zou worden. Maar als je toen al 70 was liggen die kansen weer heel anders. 

 

b) hier gaat het over hoeveel mensen er statistisch gezien verwacht zou mogen worden dat ze in een bepaald jaar komen te overlijden. Natuurlijk heeft dat wel met het bovenstaande te maken, maar het is niet hetzelfde. In Belgie zijn er dus minder in 2023 overleden dan verwacht, in Nederland méér. In België geven ze als verklaring dat er in 2020 - 2022 al meer zijn overleden en dat er dus in 2023 minder over waren. In Nederland geven ze als verklaring dat er door Corona in 2020-2021 behandelingen zijn uitgesteld en onderzoeken niet zijn uitgevoerd waardoor er in 2023 ook nog oversterfte is. 
 

b) heb niets kunnen vinden over een aanpassing van een sterftetabel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is er eigenlijk al een verklaring gevonden voor de vroegtijdige dood van Janet Ossebaard?
Zou haar het zwijgen zijn opgelegd door sinistere overheidsdiensten?
Hoe kan het dat deze in sommige kringen zo populaire vrouw 5 weken dood in haar woning heeft gelegen?
Of zit ik nu ter plekke een complottheorie te bedenken?

bewerkt door Vledder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat ik even frappant vond in het nieuws van afgelopen weken , is dat een Chinees lab een veel gevaarlijker corona variant had ontwikkeld , geen Osterhaus , geen Koopmans die er gelijk bovenop zaten, zoals in Wuhan met het verhaal van dat het van dieren naar mensen is  gesprongen en dat er absoluut niet geloofwaardig is dat het uit een lab was ontsnapt , dit soort virussen worden in labs gemaakt , wat eigenlijk totaal geen nut heeft , alleen gevaar oplevert , en er is geen 1 zoals Ab en Marion die kritiek levert of durft te leveren dat het uberhaupt gemaakt wordt en labs er mee bezig zijn .

bewerkt door suggs73
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid
19 minuten geleden zei shompie:

Ik vertok om 06.30 uit Bedburg. 

 

Dus zal daar rond 08.00 gereden hebben of zo.

 

Het was echt een enorme file. 

 

En dan was het geen xg, zoals ik zij, ik zit niet omgekeerd voor het raam. Ik wil niet dat ik een discussiepunt word van een ongeluk.

 

Maar het gebeurd steeds meer. Ik kreeg donderdag foto's van een ex forumlid uit Zweden van een ongeluk op de 60 bij Prum. Ik ben er vanochtend langsgekomen. Behoorlijke klap, een personenauto op de verkeerde rijbaan op een Hollander. Trekker tegen de rotsen aan, weinig meer van over. De bestuurder van de personenauto overleden.

 

Bizar dat soort dingen. Iemands leven helemaal op zijn kop

 En ik wil je ook wel even uitleggen waarom dit soort dingen steeds meer gebeuren maar dan moet ik het weer over complotten hebben dus dat doen we maar niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 minuten geleden zei HendrikJansen:

 En ik wil je ook wel even uitleggen waarom dit soort dingen steeds meer gebeuren maar dan moet ik het weer over complotten hebben dus dat doen we maar niet

 

 

Je heb het al eens eerder gezegd.

 

Het zijn allemaal gevaccineerde. Een gedachte die ik bezopen en verwerpelijk vind. Maar er zijn ook mensen die daar wel in geloven. Die mensen vind ik dan weer simpel en hersenen loos. 

 

Dus laat jou uitleg maar zitten. Geen behoefte aan. Ik wijt het aan afleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 minuten geleden zei shompie:

 

 

Je heb het al eens eerder gezegd.

 

Het zijn allemaal gevaccineerde. Een gedachte die ik bezopen en verwerpelijk vind. Maar er zijn ook mensen die daar wel in geloven. Die mensen vind ik dan weer simpel en hersenen loos. 

 

Dus laat jou uitleg maar zitten. Geen behoefte aan. Ik wijt het aan afleiding.

Goh, je raad het in 1 x goed. 
 

afleiding idd. 
 

maar daar hangt nog iets aan vast. En dat leg ik je maar niet uit.

 

houd wel in de gaten dat er al verzekeringsmaatschappijen zijn die er over denken om de spuitjes halers uit te sluiten voor een autoverzekering. En das geen geintje.

  • Like 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei HendrikJansen:

Goh, je raad het in 1 x goed. 
 

afleiding idd. 
 

maar daar hangt nog iets aan vast. En dat leg ik je maar niet uit.

 

houd wel in de gaten dat er al verzekeringsmaatschappijen zijn die er over denken om de spuitjes halers uit te sluiten voor een autoverzekering. En das geen geintje.

 

Geweldig, dus het overgrote deel van Nederland rijd onverzekerd rond.

 

Je bent knettergek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
42 minuten geleden zei HendrikJansen:

Jij leest weer eens niet goed!

 

Ik lees het heel goed. Zelfs terwijl ik aan de wijn zit. Kom hier eens mee met bewijzen. 

 

Tot die tijd vind ik je nog gekker als dat ik je al vond 🤣🤣🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden