[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

1 uur geleden zei Murphy:

Als je zo door gaat, kan je in noord holland zo op een kraan……. LOL

Daar zitten ze ook een beetje uit het raam te staren.

 

En dat voor een loonschaal die toch iets hoger ligt dan die van een chauffeur.

 

Ik denk dat zelfs je papieren halen (tcvt) betaald word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 minuten geleden zei Knoalster:

^^ Opbouwen of afbreken Jan?

Afbreken, Hendrik.

 

De “veilgheidsregio” heeft in al haar (on)wjsheid besloten om de gemeenten te moeten adviseren de paasvuren af te blazen wegens de weersomstandigeheden EN /of de droogte.

 

Dat bepaalde dorpjes dat zelf al 30 jaar zelf perfect (dus zonder enige gevaar voor omliggende natuurterreinen en/of rieten daken) onderling regelen interesseert niemand. 

 

Met dank aan de gevolgen van “Scheveningen” 2018/2019.......

  • Like 3
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach die bomen geven alleen maar krassen 😣

Maar dat ziet er mooi strak uit daar in de Bijlmer. Lekker rustig op d weg ook. Je was daar zeker voor het middaguur?.

Die andere Helmholtz straat?

 

Nu moet ik terug denken aan mijn eerste keer naar de Bijlmer. Bij het kraaiennest verklaarde ze mij voor gek omdat ik mijn dakraam nog had open staan. Ik begreep toen ook dat die mannen die langs de weg stonden, niet op de bus stonden te wachten 😲  

Het boeren meisje in de grote stad. 🤣🤣🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

:D Zo leren we nog steeds bij!

 

Ja klopt, rond 11.30-12.00 uur daar op de Bijlmerdreef; vond het zo-wie-zo overal rustig de laatste twee weken. Maandag weer voorbij...

Later op de foto viel het me pas op dat er eigenlijk helemaal geen groen te zien is in die omgeving, en dat in deze tijd... Tussendoor naar de Henriette Freezerstraat, net zo'n betonvlakte, maar daar ligt dan wel een soort van geitenwei tegenover de losdeur.

 

De onderste is inderdaad de Helmoltzstraat, losplaats in de Linnaeusparkweg in een groene oase ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden