Forumlid Knoalster Geplaatst 8 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 8 mei 2019 Om on-topic te blijven, net voor het lossen. Le Chateaux d' Ardeneau. 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Teddybeer Geplaatst 8 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 8 mei 2019 De laatste (niet aangestoken) paasvuurbulten opruimen...... 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid lientje Geplaatst 8 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 8 mei 2019 In Zieuwent ding hij wel in de brand. Een echte traditionele volgens hun zeggen, waar heel veel traditioneel werk in heeft gezeten. Leuk hoe daar tradities nog voort leven. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid _alain_ Geplaatst 8 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 8 mei 2019 (bewerkt) Lekker met de Electrische auto naar het vuur gaan kijken omdat je tradities in ere moet houden zeker.... En ik bedoel er niemand specifiek mee. 8 mei 2019 bewerkt door _alain_ 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 8 mei 2019 Share Geplaatst 8 mei 2019 1 uur geleden zei lientje: In Zieuwent ding hij wel in de brand. Ik vind vuur een machtig gezicht, maar die mensen lijken er zo dichtbij te zitten. En zie ik nou een kruis bovenop de brandstapel???? 🤔 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 9 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 9 mei 2019 6 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid lientje Geplaatst 9 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 9 mei 2019 (bewerkt) 13 uur geleden zei Nagamiji: Ik vind vuur een machtig gezicht, maar die mensen lijken er zo dichtbij te zitten. En zie ik nou een kruis bovenop de brandstapel???? 🤔 Een paasvuur wordt vanuit de kerk daar heen gebracht met fanfare en vaandeldragers en alles wat daar bij hoort. En natuurlijk paaspop Ik vind het wel leuk om te zien die tradities zoals dat in sommige dorpen nog ouderwets aan toe gaat. Ieder dorp zal zijn eigen tradities weer hebben. Het geef in ieder geval veel binding tussen joung en oud binnen een dorp. https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2131422/Zwoegen-en-zweten-Voorbereidingen-paasvuren-in-volle-gang 9 mei 2019 bewerkt door lientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 29 minuten geleden zei lientje: paasvuur wordt vanuit de kerk Beetje bizar hoor. Brandende kruizen associeer ik met iets anders. En zeker op 1e Paasdag snap ik het verband niet. Maar wat lees ik afschuwelijke dingen op die site, een gewonde die 2 uur op straat moet wachten op een ambulance??? https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2408334/Na-een-ongeval-twee-uur-op-straat-liggen-voordat-medische-hulp-komt-hoe-kan-dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 9 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 9 mei 2019 Graszoden laden in Gasselte. Met Demi op de trekker 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Leeuwtje Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 Op 4-5-2019 om 19:57 zei lientje: Maar dat ziet er mooi strak uit daar in de Bijlmer. Lekker rustig op d weg ook. Je was daar zeker voor het middaguur?. Iedereen was waarschijnlijk naar z'n werk Op 8-5-2019 om 18:35 zei Teddybeer: De laatste (niet aangestoken) paasvuurbulten opruimen...... Dat kan makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid schoenenreus Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 Soms is het ook niet allemaal BAG proef wat we laden😂😂 2 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Teddybeer Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 7 uur geleden zei Leeuwtje: Iedereen was waarschijnlijk naar z'n werk Dat kan makkelijker Dat klopt daar had de boer, die zijn land beschikbaar had gesteld, ook mee gedreigd. Maar als je dat doet duurt het minimaal een week voor de smeulende asresten zover zijn afgekoeld voor je ze kan afvoeren....... Meneer was al begonnen met de mest uit te rijden op het perceel rond de bult. Toen hij zij dat we moesten opschieten, want ander zou ie strak rond de bult ook bezig gaan was het klaar en we hebben de boel ingeklapt en zouden vertrekken. Blijkbaar was dat niet de reactie waar ie op gehoopt had, want toen was ie ineens heel inschikkelijk.... Wij kregen ook alleen maar opdracht van de gemeente. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid marco555 Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 Slepers laden in Noorwegen. 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid marco555 Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 Die dingen zijn best lang, effe opletten met bochten dus als de weg niet vlak is. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 (bewerkt) 48 minuten geleden zei marco555: Die dingen zijn best lang, effe opletten met bochten dus als de weg niet vlak is. Zet dan de eerste op de kar wat verder naar achteren probleem op gelost hoger wordt tie niet en die onder staat kan nog stukje naar achteren marco anders 1 tandje uit schuiven valt toch niet op 10 mei 2019 bewerkt door road train Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 Hoeveel hou je er minimaal tussen Marco 555 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid marco555 Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 (bewerkt) Hij hangt nu met de voorbumper en koeienvanger over de voorkant van de kar, als hij verder naar achteren staat dan moet hij boven de voorkant van de kar en wordt hij dus wel behoorlijk hoger. daarbij komt ook nog dat hij niet ver genoeg voorover kan als hij boven de kar zit en dan past die achterste er niet onder. Minimaal 25cm, dan moet je erg oppassen met sturen als je door een knik in de weg rijd. 10 mei 2019 bewerkt door marco555 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 Uit schuiven dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid europeaan Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 1 uur geleden zei marco555: Slepers laden in Noorwegen. Hoeveel gewicht zet je zo op de weegbrug?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 Die achter ste als tie met het hart van het wiel dr op staat is het goed blijft wel staan kan de voorste nog wel beetje trug en anders uitschuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid marco555 Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 @road train Verder uitschuiven kan niet, dit is maximaal. @europeaan Precies 40 ton😂😂 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid marco555 Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 Hij blijft wel staan ja, maar er moet ook nog een beetje mee te rijden zijn. Daarom de achterste zover mogelijk naar voren, ik hou niet van een slingerende wipkar. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid europeaan Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 4 minuten geleden zei marco555: @europeaan Precies 40 ton😂😂 Ja, de aanhangert 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 20 minuten geleden zei marco555: Hij blijft wel staan ja, maar er moet ook nog een beetje mee te rijden zijn. Daarom de achterste zover mogelijk naar voren, ik hou niet van een slingerende wipkar. En die rommel op de grond moet dat ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 10 mei 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 mei 2019 (bewerkt) Mooi onder de 4 meter 29 minuten geleden zei marco555: 10 mei 2019 bewerkt door road train 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts