Spring naar bijdragen
Forum gesloten ×

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

Gast doemijnbest

Ben je zo niet te lang ? Of is het zo'n dikke Bertha die erachter hangt ?

Zal in NL geen probleem zijn maar in Dsl let men er op.😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^En om altijd de meest ideale asdruk te kunnen garanderen. Want als de trailer compartimenten heeft en je hebt meerdere losklanten kan het voorkomen dat je geen of bijna geen druk hebt op de vooras. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoals de schotel nu ligt heb ik bij maximale belading in een jumbo op de vooras 6800 kilo met de liftas omhoog en 6500 met de liftas op de grond, kun je al uitrekenen wat er op de trekas drukt. Schuifschotel wordt m niet Jan, worden we weer te zwaar volgens de hoge heren

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei HIT:

^^En om altijd de meest ideale asdruk te kunnen garanderen. Want als de trailer compartimenten heeft en je hebt meerdere losklanten kan het voorkomen dat je geen of bijna geen druk hebt op de vooras. 

Dan heb je een voordeel met een meer kamer wagen, indien de kamers gelijk zijn. Vroeger met die 10-7-13 kamers had je wel eens een probleem, of moest je ballast in de voorste tank doen.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei bituum trapper:

Schuifschotel wordt m niet Jan, worden we weer te zwaar volgens de hoge heren

Wat een gelul, van die kenners.......

 

die 50 kilo doet het hem echt niet.

 

Maar ja, zij hebben het voor het zeggen. Daar lul je niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei HIT:

^^En om altijd de meest ideale asdruk te kunnen garanderen. Want als de trailer compartimenten heeft en je hebt meerdere losklanten kan het voorkomen dat je geen of bijna geen druk hebt op de vooras. 

OK, dat kan ik begrijpen. Ik heb geen ervaring met vloeistoffen en was een beetje verwonderd. 

Wij rijden nooit zwaar geladen en zijn in de winter altijd op zoek naar meer asdruk op de aandrijfas, wij zouden onze trailers verder naar achter willen. 

Maar dan zijn we weer te lang... 😋 

bewerkt door _alain_
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
48 minuten geleden zei Durashift:

^^ 4 meter, die dakrand van de VW T5 bus? ;)

Precies 4m durashift :ok:   ik kan het dek waar die citroen staat in schuiven komt er een gat tussen de T5 dus kan ik verder zakken .

 

Als je dat niet kan gaat het niet wordt je 4.20 met de T5 :ja:ja het lijkt allemaal heel mooi en eenvoudig maar dr is toch ff wat meer voor nodig :ja:

bewerkt door road train
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden