[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waarin rij je nu eigenlijk?


roel

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Het is toch een Dafke geworden, dus voortaan te zien met de 140 van de Keijzervloot. Hier te zien met de jongste aanwinst erachter. Een 3 kamer tank met 2 vakken van 12 kuub en een vak van 9 kuub en opgebouwd volgens de nieuwste eisen voor veiligheid, aan weerskanten een bordes met luchtbediende valbeveliging wat weer een eis is van 1 van onze klanten.

140.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 minuten geleden zei bituum trapper:

Het is toch een Dafke geworden, dus voortaan te zien met de 140 van de Keijzervloot. Hier te zien met de jongste aanwinst erachter. Een 3 kamer tank met 2 vakken van 12 kuub en een vak van 9 kuub en opgebouwd volgens de nieuwste eisen voor veiligheid, aan weerskanten een bordes met luchtbediende valbeveliging wat weer een eis is van 1 van onze klanten.

140.jpg

Knap span👌. Zijn die deurverlengers origineel DAF?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^^  nou, misschien zie ik je nog weleens in Wijchen staan. ;)

 

Op 20-8-2021 om 19:47 zei sprinter 516:

Het voordeel is inderdaad dat ik nu een laadvermogen op de motorwagen heb van 1000 kg, omdat het van oorsprong een 5 tonner is, en dus terug gekeurd bij aflevering naar "B" motorwagen.

Ik ben nu 3x aan de kant ervoor gezet door oom agent, en dat wordt een duur grapje, want overbelading is een economisch delict.

 

Gaat dat nog makkelijk, terug naar origineel keuren met die Sprinters?

 

Bij ons hebben ze dit probleem ook met de TGE's..  maar terug keuren schijnt niet te kunnen ivm de lane assist wat tegenwoordig verplicht is voor vrachtvoertuigen..  Plan was om er juist BE van te maken, via Veldhuizen. Of dat allemaal doorgang vindt.. geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^ wat er precies mis is weet ik niet maar soepel verloopt het op dit moment nog niet.

Een tachograaf had hij al omdat we dagelijks met lange aanhangers rijden, en dus meer dan 3500 kg totaal wegen, maar hij moet ook weer begrenst worden bijvoorbeeld.

Het laadvermogen gaat dan wel weer van 1000 kg naar 2300 kg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid
24 minuten geleden zei bituum trapper:

Vanmiddag de rijdende storing  

Dus heel veel TEDEDEM gehoord in het Dafke ?

 

Dat was dan wel van heel korte duur het rijden met de Daf,krijg je hem terug als het gemaakt is of blijft het de Benz ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 uur geleden zei schoenenreus:

Jij bent de afgelopen jaren volgens mij vaker van auto gewisseld dan dat je een schone onderbroek aan hebt gedaan...

Valt wel mee, ik heb 3 maanden in de ziektewet gezeten en in die tijd reed een collega zijn Daf met voorloopas plat. De mijne stond in de hoek dus je kan het wel raden. Toen ik weer begon had ik aangegeven dat ik wel weer een Benz wilde, die waren er op dat moment niet vrij dus een Daf gekregen en daar heb ik sinds 2007 een pleurishekel aan gekregen (verhaal moet nog wel ergens hier op CF ronddwalen in de archieven), stond meer bij de dealer binnen dan bij klanten te laden of lossen en na al die jaren zijn het nog steeds rampenbakken. Afgelopen maand al genoeg storingen gehad en toen kwam afgelopen vrijdag de vraag of ik nog steeds een Mercedes wilde, antwoord kun je al wel raden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 3-10-2021 om 18:31 zei matthieu:

Uhhh, ff wachten. Kennen wij elkaar dan niet? Sta regelmatig bij de Goudrenet Barneveld met je collega's. Maar er zijn er ook die in Nijkerk uit de pling eten. Dus ben nu wel benieuwd 😁😁

Nou kom eigenlijk vrij weinig daar , als je daar iets besteld krijg je zomaar iets anders :ja: als dat een x is  ja maar niet elke x ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei road train:

Nee rijdt iemand anders mee , hij mankeert van alles maar moet nog 2 ton mee dan iemand er op die binnenland rijdt, zijn de kosten voor het slepen ook niet zo hoog , en ik heb in de mb meer plaats :ja: dus vandaar.

Klopt, ik kwam hem gisteren tegen haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden