Spring naar bijdragen

Opschuiven gai!


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

Geweldig dit!

Een Belg op de fiets en een buitenlander met de vrachtwagen treffen elkaar op een smalle weg. Geen van beiden geven ze één duimbreed toe, tot de rest in het verkeer het geduld verliest. :D 

 

 

Overigens, ik dacht hem al ergens van te herkennen: is dit niet de chef Ontvangst Goederen van de Aldi in Rijkevorsel?

 LOL

 

FB_IMG_1575568071419.jpg.4dffe872435a032fa1b28561a73b80dc.jpg

 

 

  • Like 2
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is allemaal nogal kinderachtig. Maar nu is t op de WWW en iedere non chauffeur denkt dat t er zo dagenlijks aan toe gaat. Ik heb zoiets nooit meegemaakt, en denk zo niemand hier.

Doe liever alles samen. En daarna hand opsteken met een glimlach.

Ik denk dat er een groot gebrek aan sex mee speelde.....:rolleyes::D.

  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 uur geleden zei andremast:

Ontslagen inmiddels volgens radio!!!emoji848.png

 

Nou, dat lijkt mij toch niet zomaar te kunnen.

Kerel is niet herleidbaar naar een firma (ja, naderhand kennelijk wel omdat mensen hem herkennen).. maar wat kan hij daaraan doen?

Dit is gewoon in privé tijd, danwel woon-werk verkeer.

 

Hij heeft duidelijk bezwaar gemaakt tegen het filmen.. en zal zeker niet voor publicatie zijn geweest. Dat de DAF driver dat wel gedaan heeft, is misschien wel een onrechtmatige daad?

 

 Smakeloos ook dat Decathlon er direct commercieel op inspringt.. alsof hun fietsen geen bestuurders hebben..:rolleyes:

 

Men zou deze fietser ook als voorbeeld kunnen zien. Voldoende licht op de fiets, een goed herkenbare jas aan, helm erbij voor eigen veiligheid. Dat is toch een verademing voor ons, als chauffeurs, in het dagelijks verkeer in de donkere dagen?

 

Deze fietser lijkt mij ook wel iemand die keurig richting aangeeft.

 

Heel wat anders dan de fietsers (jongeren, ouderen, ouders) die maar wat doen en maar blijven fietsen en alle kanten op gaan.. want hun doel is heilig.

Die zouden eens van hun fiets geschopt moeten worden! :mad:

 

 

  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
50 minuten geleden zei Durashift:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heel wat anders dan de fietsers (jongeren, ouderen, ouders) die maar wat doen en maar blijven fietsen en alle kanten op gaan.. want hun doel is heilig.

Die zouden eens van hun fiets geschopt moeten worden! :mad:

 

 

Die zouden idd. OOK van hun fiets geschopt moeten worden !!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 uur geleden zei road train:

Nou in België denken ze daar toch ff anders over ,zie wel, 

Tis daar ff iets anders als in Nederland .

Klopt. Mixer chauffeur die de gordel niet droeg. Twee dagen naar huis zonder loon. En onderweg de sleutels afgenomen🤗

  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden