Forumlid steenhaas1 Geplaatst 8 oktober 2023 Forumlid Share Geplaatst 8 oktober 2023 Dat relais deed ook regelmatig niet wat er van verwacht werd, altijd handig als je ergens op locatie jezelf met de shovel moest laden 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid zoetwatermatroos Geplaatst 19 november 2023 Forumlid Share Geplaatst 19 november 2023 Soms denk ik weleens dat ik ze zie vliegen... 3 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 6 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 6 december 2023 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Eeweep Geplaatst 6 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 6 december 2023 Zie ik daar nou een paar klompen weerspiegeld? 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 6 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 6 december 2023 1 uur geleden zei Eeweep: Zie ik daar nou een paar klompen weerspiegeld? Dat klopt idd. Moet ze nog passen en inlopen.😅🤣 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 6 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 6 december 2023 Heb je je DAF klompen in de open haard gegooid Hendrik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Eesti Geplaatst 6 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 6 december 2023 Ik weet niet of die Scania klompen veel verbruiken, maar de Friesche klompen uit vervlogen tijden waren zuinig, tegenwoordig lukt het niet meer om op klompen te lopen wegens etalage benen en oedeem. Er liggen bij mij thuis nieuwe Zeeuwse klompen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 6 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 6 december 2023 4 uur geleden zei RobNiat: Heb je je DAF klompen in de open haard gegooid Hendrik? Nee, die staan bij mijn stiefzoon in de DAF nu Rob. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 19 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 19 december 2023 In france kijkt men niet op een cm meer of minder🙄 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 19 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 19 december 2023 Daar mag je 4,5m hoog zijn...... En de ervaren stro-rijders kennen ook in Nederland de viaducten en tunnels.... Groet Ron 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 19 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 19 december 2023 Afgelopen zaterdagavond in Moss, Noorwegen. Overladen met een collega. Sneeuw en regen op ijs. 'T was glad buiten.....(zag ik toen de collega al dansend uitstapte ) Groet Ron 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 13 januari Forumlid Share Geplaatst 13 januari Afgelopen week, omgeving Randers DK. Lag op wat plekken een best pakkie sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Murphy Geplaatst 13 januari Auteur Forumlid Share Geplaatst 13 januari Ik zeg niets..... 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Murphy Geplaatst 19 januari Auteur Forumlid Share Geplaatst 19 januari Foto VAN mijn voorruit..... 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid kiepenboer Geplaatst 19 januari Forumlid Share Geplaatst 19 januari Mooi laten staan tot de zon weer schijnt😆 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 19 januari Forumlid Share Geplaatst 19 januari Op 13-1-2024 om 23:04 zei Murphy: Ik zeg niets..... Plaatjes bewerken kunnen we allemaal.😜 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 20 januari Forumlid Share Geplaatst 20 januari Het Elfstedenbestuur is weer bij elkaar gekomen, op Marktplaats is geen schaats meer te vinden, half Nederland is in paniek, iedereen heeft zijn Unox-muts weer op, code rood is weer van kracht en staan voor de zoveelste keer gezellig met z'n allen in de "zwaarste monsterfile ooit gemeten". Twee nachtjes vorst en er is zelfs een paar centimeter sneeuw gevallen! Het is me allemaal wat... Het ergste van alles is dat je dergelijke onzin -lees allerlei lolligheid wat gerelateerd is aan ijs en sneeuw- letterlijk 10-15 keer in amper een dag tijd doorgestuurd krijgt op je telefoon van allerlei mensen die het nodig vinden om iedereen deelgenoot te maken van hun 'gniffel-momentje'. Daar hadden we hier op het forum toch een apart topic voor? 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 20 januari Forumlid Share Geplaatst 20 januari Ik ben het hartgrondig met je eens Pierre. Zo’n plaatje van een giraffe is grappig. Daar valt niets tegenin te brengen. Totdat je het voor de zevende keer langs ziet komen op je timeline. En vervolgens hier in de plaatjesrubriel. Of zelfs in het verhalentopic (Jean…) Daar hadden we inderdaad een rubriek voor. Dat was makkelijk te negeren. Nu kunnen we er niet omheen. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 6 mei Forumlid Share Geplaatst 6 mei Dubbele pot bij ottmarsheim😉 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 12 juni Forumlid Share Geplaatst 12 juni (bewerkt) Mijn uitzicht I-65 in dit gebouw ... https://maps.app.goo.gl/4rZMn81FNZv9EkR86 12 juni bewerkt door corydon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 12 juni Forumlid Share Geplaatst 12 juni Zie ik liever het uitzicht vanuit je huis over de rivier 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Eeweep Geplaatst 12 juni Forumlid Share Geplaatst 12 juni 27 minuten geleden zei corydon: Mijn uitzicht Maar niet door je voorruit, mag ik hopen 🙂 Woon je op een heuvel? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 12 juni Forumlid Share Geplaatst 12 juni In het hart ziekenhuis. Vocht in mijn hart. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid kiepenboer Geplaatst 12 juni Forumlid Share Geplaatst 12 juni Beterschap gewenst. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 12 juni Forumlid Share Geplaatst 12 juni Sterkte en beterschap Ibo! Groet Ron 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts