Het is tegenwoordig lastig om chauffeurs te werven maar nog belangrijker te behouden wat zou een bedrijf kunnen doen om zich te onderscheiden van de andere transportbedrijven.
Zit een chauffeur te wachten op presentjes of handige gadgets als bijvoorbeeld een koffiebeker met logo of waterfles met logo.
Geurhangertjes logo, foodtruck, koek in de kantine, miniatuur van het bedrijf, vaste auto enz
Een goed loon dat weten wij allemaal en dat is al verzonnen graag hoor ik concrete dingen die een chauffeur leuk zou vinden en wat een bedrijf zou kunnen geven aan een chauffeur.
Vraag
west3594
Goedemiddag heren chauffeurs.
ik zit met een vraag.
Het is tegenwoordig lastig om chauffeurs te werven maar nog belangrijker te behouden wat zou een bedrijf kunnen doen om zich te onderscheiden van de andere transportbedrijven.
Zit een chauffeur te wachten op presentjes of handige gadgets als bijvoorbeeld een koffiebeker met logo of waterfles met logo.
Geurhangertjes logo, foodtruck, koek in de kantine, miniatuur van het bedrijf, vaste auto enz
Een goed loon dat weten wij allemaal en dat is al verzonnen graag hoor ik concrete dingen die een chauffeur leuk zou vinden en wat een bedrijf zou kunnen geven aan een chauffeur.
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
26
21
7
7
Popular Days
7 mei
18
6 mei
15
4 mei
11
9 mei
11
Top Posters For This Question
europeaan 26 posts
sprinter 516 21 posts
lientje 7 posts
Vledder 7 posts
Popular Days
7 mei 2022
18 posts
6 mei 2022
15 posts
4 mei 2022
11 posts
9 mei 2022
11 posts
Popular Posts
HendrikJansen
Overal is wat, bij de een lijkt het gras groener dan bij de ander. Als je als werknemer zijnde krijgt wat je afgesproken hebt En je materiaal is op orde dan ben je al gauw tevreden lijkt me.
lientje
Je eigen ergens thuis voelen en merken dat er naar je geluisterd wordt. Het gevoel hebben dat je in een goed team werkt zodat je voldoening uit je werk krijgt wanneer je na je werk thuis komt.
Posted Images
131 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts