[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Gangbare tarieven met trekker/trailer


RollaRappa

Vraag

  • Forumlid

Misschien een aparte vraag, maar ik kom tarieven tegen die simpelweg zover van elkaar liggen voor hetzelfde werk dat je niet meer weet wat nu wel marktconform is en wat niet.
Wat zijn gangbare tarieven voor een trekker/trailer(kasten & cooltrailer)  werk op km basis en uurprijs. 


Een klant gaf aan 43 eu per uur + 21 cent per km (300-500 km)  lijkt me niet echt veel. Of klanten die 1,20 per km aanbieden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Aan gangbare tarieven kan ik je helaas niet helpen,maar dat het te weinig is weet ik  wel zeker.

 

 

Bezind eer je begint.

 

 

Of het moet zijn dat je iets speciaals kunt of gaat doen,hetgene wat je hierboven beschrijft zal je hoogstwaarschijnlijk alleen droog brood opleveren.

 

 

Succes ermee

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
8 uur geleden zei RollaRappa:

Misschien een aparte vraag, maar ik kom tarieven tegen die simpelweg zover van elkaar liggen voor hetzelfde werk dat je niet meer weet wat nu wel marktconform is en wat niet.
Wat zijn gangbare tarieven voor een trekker/trailer(kasten & cooltrailer)  werk op km basis en uurprijs. 


Een klant gaf aan 43 eu per uur + 21 cent per km (300-500 km)  lijkt me niet echt veel. Of klanten die 1,20 per km aanbieden. 

1,20-1,30 voor een losse trekker ex tol. 2800-3000 km per week. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 23-1-2024 om 01:37 zei RollaRappa:


Wat zijn gangbare tarieven voor een trekker/trailer(kasten & cooltrailer)  werk op km basis en uurprijs
 

 

Wat heb je volgens je eigen berekening nodig?

 

.

 

  • Like 2
  • Thanks 3
  • Haha 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Mijn broer heeft een zoon, 22 jaar, hij kocht een nieuwe Volvo, hij rijd alleen GB voor uurloon. Dacht dat hij 81 euro krijgt voor ieder uur. Trein, boot alles. 

Ik zou in loondienst blijven, je parkeert de truck en geen zorgen/vrije tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 23-1-2024 om 01:37 zei RollaRappa:

Misschien een aparte vraag, maar ik kom tarieven tegen die simpelweg zover van elkaar liggen voor hetzelfde werk dat je niet meer weet wat nu wel marktconform is en wat niet.
Wat zijn gangbare tarieven voor een trekker/trailer(kasten & cooltrailer)  werk op km basis en uurprijs. 


Een klant gaf aan 43 eu per uur + 21 cent per km (300-500 km)  lijkt me niet echt veel. Of klanten die 1,20 per km aanbieden. 

Voorbeeld 1 is dus die 43 per uur en 21 ct de kilometer. Kun je nog wat andere voorbeelden geven van aanbiedingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
31 minuten geleden zei albertvv:

Als iedereen zo zou denken is er niemand meer in loondienst

??? 

Jaren 90 dacht ik er over een eigen trekker te kopen. Zette alles op een rijtje, was naar dealers geweest, en dacht, ikke niet. 

Mijn vader had zijn eigen bedrijf, alleen al de telefoon ging dag en nacht over. 7 dagen werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei albertvv:

Als iedereen zo zou denken is er niemand meer in loondienst

en dan allemaal eigen vrachtwagen kopen ?

en dan de grote transport bedrijven gaan nog meer lachen .

want die gaan u echt niet de hoofd prijs betalen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei albertvv:

Als iedereen zo zou denken is er niemand meer in loondienst

hoe zie dat voor u ? als iedereen zelfstandig wordt ?

daar ben ik dan wel naar benieuwd  wat dat wordt ?

bewerkt door henri
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

er zullen vast wel  veel bedrijven zijn die zo begonnen zijn.

maar dan had de het wel iets duidelijker kunnen omschrijven hier.

want in mijn ogen komt zijn bericht wat die schrijft over dat niemand meer in loondienst  zou    zijn.

want er zijn nog bedrijven zat  waar je in loondienst kan  gaan werken denk ik ?

bewerkt door henri
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
15 uur geleden zei henri:

hoe zie dat voor u ? als iedereen zelfstandig wordt ?

daar ben ik dan wel naar benieuwd  wat dat wordt ?

Nee dat niet. Maar als iedereen zou denken dat het in loondienst beter is dan zou er geen bedrijf meer bestaan. En kun jij dus ook niet in loondienst, het was een doordenkertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
14 uur geleden zei RollaRappa:

dd omzet van 13-14000  

 

Per maand?

 

21 cent per kilometer is, tegenwoordig vanaf dit jaar, nog minder dan dat een werknemer voor zakelijke kilometers voor de baas, van de baas, belastingvrij mag incasseren. Dat is nu 23 cent. Ook geen vetpot voor je eigen auto.. dat zou minstens 35 cent moeten zijn, aldus de vereniging voor zakelijke reizigers.

 

In vrachtwagenland zijn kilometerprijzen vanaf   €1,- wel het minimum zo, dacht ik. Misschien wat minder als je regionaal rijdt en vooral laad- en losuren maakt.. maar elke uur draaien kost toch ook brandstof en een stukje slijtage van het materiaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
28 minuten geleden zei Durashift:

 

Per maand?

 

21 cent per kilometer is, tegenwoordig vanaf dit jaar, nog minder dan dat een werknemer voor zakelijke kilometers voor de baas, van de baas, belastingvrij mag incasseren. Dat is nu 23 cent. Ook geen vetpot voor je eigen auto.. dat zou minstens 35 cent moeten zijn, aldus de vereniging voor zakelijke reizigers.

 

In vrachtwagenland zijn kilometerprijzen vanaf   €1,- wel het minimum zo, dacht ik. Misschien wat minder als je regionaal rijdt en vooral laad- en losuren maakt.. maar elke uur draaien kost toch ook brandstof en een stukje slijtage van het materiaal.

€ 43,00 per uur plus 0,21 cent per kilometer staat er.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
21 uur geleden zei HendrikJansen:

€ 43,00 per uur plus 0,21 cent per kilometer staat er.  

effe rekenen, 8 uur betaald per dag is 8 keer 43 is 344 plus 400km keer 21 is 84. totaal 428 euro per dag keer idealiter 5 dagen is 2140 euro per week, lees met box/koeltrailer dus die moet ook betaald worden is plusminus 50 eur per dag in huur hoef je de banden en apk niet zelf te betalen.

Conclusie je verdiend nada niks noppes maar je hebt wel recht op zorgtoeslag en waarschijnlijk nog wat meer toeslagen, ik zeg direct doen effe de truckstyling sites checken voor bullbars, lightbars en andere prullaria.

  • Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
59 minuten geleden zei 1934:

T,s heel simpel € 1000,- p/dag aan omzet in ongeveer 10 uur met een maximum van 600 km per dag.

 

Alles wat het minder is niet aan beginnen ,motte die witte platen maar doen

dat zou mooiste zijn, ben benieuwd of er opdrachtgevers zijn die dit 'willen' 'kunnen' betalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei marcel69:

effe rekenen, 8 uur betaald per dag is 8 keer 43 is 344 plus 400km keer 21 is 84. totaal 428 euro per dag keer idealiter 5 dagen is 2140 euro per week, lees met box/koeltrailer dus die moet ook betaald worden is plusminus 50 eur per dag in huur hoef je de banden en apk niet zelf te betalen.

Conclusie je verdiend nada niks noppes maar je hebt wel recht op zorgtoeslag en waarschijnlijk nog wat meer toeslagen, ik zeg direct doen effe de truckstyling sites checken voor bullbars, lightbars en andere prullaria.

Jij rekent wel heel erg negatief. Vaak is het toch wel minimaal 10 uur per dag én TS heeft het over een losse trekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 minuten geleden zei the duke:

Jij rekent wel heel erg negatief. Vaak is het toch wel minimaal 10 uur per dag én TS heeft het over een losse trekker.

even het openings bericht terug lezen.

daar wordt toch echt geschreven trekker/kasttrailer of koeltrailer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden