Forumlid HendrikJansen Geplaatst 9 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 9 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei RobNiat: Zo’n klusje wat elke schoolmeester kan? 🤭 Nou kan je wel een heel grote bek hebben he meneer Niat. Dit was idd een klusje dat velen kunnen, maar ook dat moet gebeuren. net of jij dat niet weet . Maar wat ik in deze veel erger vind is dat jij inhaakt op een antwoord dat ik je vriendje shompie gaf. Ik hoop dat je weet wat 'Shomp ' bij ons in het noorden betekend? 9 december 2023 bewerkt door HendrikJansen 3 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 9 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 9 december 2023 Kerstgedachte?? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 9 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 9 december 2023 1 uur geleden zei andremast: Kerstgedachte?? Hij mag wel uitkijken met vuurwerk…. met zo’n kort lontje🙈 2 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid the duke Geplaatst 10 december 2023 Forumlid Share Geplaatst 10 december 2023 Op 9-12-2023 om 10:57 zei roadtrain: Hij mag wel uitkijken met vuurwerk…. met zo’n kort lontje🙈 Zowel letterlijk als figuurlijk vermoed ik😁 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 11 januari Forumlid Share Geplaatst 11 januari Net volgens mij @bituum trapper bij Lokeren 64 toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 12 januari Forumlid Share Geplaatst 12 januari En net ook Pieter bij Amersfoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 17 januari Forumlid Share Geplaatst 17 januari (bewerkt) Op 11-1-2024 om 14:29 zei trieftol: Net volgens mij @bituum trapper bij Lokeren 64 toch? Donderdag zou kunnen, vrijdag niet. Vrijdag ben ik vanaf Wieze vertrokken naar Essen. KLopt helemaal, ik heb trekker 64. 17 januari bewerkt door bituum trapper aanvulling 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 17 januari Forumlid Share Geplaatst 17 januari Op 12-1-2024 om 13:30 zei steenhaas1: En net ook Pieter bij Amersfoort Jij hebt toch een enkelasser? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 18 januari Forumlid Share Geplaatst 18 januari Op 17-1-2024 om 12:45 zei bituum trapper: Jij hebt toch een enkelasser? Ja of heb je niet goed gekeken 😉 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 19 januari Forumlid Share Geplaatst 19 januari 21 uur geleden zei steenhaas1: Ja of heb je niet goed gekeken 😉 Dan heb ik nog naar jou gezwaaid👋 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 23 januari Forumlid Share Geplaatst 23 januari @roadtrainop de a2 richting Amsterdam. Ik zag het zwaaitje net even te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 23 januari Forumlid Share Geplaatst 23 januari 5 uur geleden zei trieftol: @roadtrainop de a2 richting Amsterdam. Ik zag het zwaaitje net even te laat Zag dat je goed voor je zat op te letten😊 ook belangrijk👍 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 24 januari Forumlid Share Geplaatst 24 januari matthieu nog in diepe rust 06.45 gouden leeuw(niet gezien gisteravond jammer)👋 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Murphy Geplaatst 24 januari Forumlid Share Geplaatst 24 januari Gewoon wakker kloppen en een vers, warm bakkie koffie aanbieden..... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 24 januari Forumlid Share Geplaatst 24 januari 42 minuten geleden zei Murphy: Gewoon wakker kloppen en een vers, warm bakkie koffie aanbieden..... Dat klinkt aardig. En om die tijd zal Matthieu dat niet eens heel erg vinden. Waarschijnlijk liep zijn wekker niet zo heel veel later af. Maar zo te zien reed André hem al voorbij om kwart voor zeven. Zijn werkdag al begonnen. Misschien een losafspraak te halen. Sowieso de klok gestart. Dan ga je niet weer terug, de auto parkeren en koffie halen. Dat is dan zonde van je tijd. Dat bijt je later vies in je achterste als je pech hebt. 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 24 januari Forumlid Share Geplaatst 24 januari 2 uur geleden zei Murphy: Gewoon wakker kloppen en een vers, warm bakkie koffie aanbieden..... T is nu half 4 in de middag, nog steeds geen Matthieu...... 🤔😁 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 24 januari Forumlid Share Geplaatst 24 januari 15 uur geleden zei andremast: matthieu nog in diepe rust 06.45 gouden leeuw(niet gezien gisteravond jammer)👋 Wekker op 07.20😁 Maar zeker jammer André. Ik zat rechts aan de grote tafel. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 25 januari Forumlid Share Geplaatst 25 januari 15 uur geleden zei matthieu: Wekker op 07.20😁 Maar zeker jammer André. Ik zat rechts aan de grote tafel. Was ook erg druk binnen....volgende keer beter matthieu😉 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 25 januari Forumlid Share Geplaatst 25 januari Vandaag (en trouwens vorige week ook al een keer) werd er door een Arriva bus driftig naar mij geseind op de N33 vlakbij rolde. Neem aan dat dit @Vledder was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Durashift Geplaatst 27 januari Auteur Forumlid Share Geplaatst 27 januari Ik denk eerder aan @RealZeus. Die heeft ook D en is overgestapt naar het OV, enkele jaren geleden en komt uit het noord-oosten. Ik dacht dat Vledder meer in het Zuid-Hollandse zat, ondanks de nikckname. Maar goed, dat kan ik mis hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 27 januari Forumlid Share Geplaatst 27 januari 8 uur geleden zei Durashift: Ik denk eerder aan @RealZeus. Die heeft ook D en is overgestapt naar het OV, enkele jaren geleden en komt uit het noord-oosten. Ik dacht dat Vledder meer in het Zuid-Hollandse zat, ondanks de nikckname. Maar goed, dat kan ik mis hebben. Je hebt volkomen gelijk. Tsja met ouderdom gaat het geheugen ook achteruit 😅, bedoelde inderdaad Realzeus. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Murphy Geplaatst 27 januari Forumlid Share Geplaatst 27 januari 2 uur geleden zei Knoalster: Je hebt volkomen gelijk. Tsja met ouderdom gaat het geheugen ook achteruit 😅, bedoelde inderdaad Realzeus. Je wordt wel ouwer, maar niet gauwer.... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 28 januari Forumlid Share Geplaatst 28 januari 10 uur geleden zei Murphy: Je wordt wel ouwer, maar niet gauwer.... Ik zeg verder niks,maar ik ben me gruwelijk aan het ergeren met je uitspraken hier en wat je verder doet op social media meneer xxxxx . Houd niet de schijn op. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Murphy Geplaatst 28 januari Forumlid Share Geplaatst 28 januari Die vrijheid heb jij, maar we gaan geen persoonlijke info over het forum gooien. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 28 januari Forumlid Share Geplaatst 28 januari 7 uur geleden zei HendrikJansen: maar ik ben me gruwelijk aan het ergeren met je uitspraken hier Je kunt ook de knipoog zien in sommige uitspraken,er zijn grotere problemen als je eigen ergeren op welk forum dan ook. 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts