Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.
Maar, vraagje...
Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?
Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....
Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.
De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.
Vraag
Murphy
Vandaag heb ik het stembiljet ontvangen, ingevult en op de post gedaan.
Maar, vraagje...
Welke partij is nu serieus te nemen vwb transport, veiligheid etc.?
Wetten worden steeds gekker, controlle (mogelijkheden) meer, hoogte bekeuringen lijken nergens meer op, maar als je als politieker iets fout doet is het sorry, en verder....
Daarnaast is mijn mening dat er in NL teveel partijen zijn. Hierdoor is een formatie nodeloos gecompliceert, danwel geheel onmogelijk.
De politiek is zijn geloofwaardigheid al lang kwijt, als je het mij vraagt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
196
124
117
100
Popular Days
22 nov
58
19 nov
51
23 nov
41
21 nov
32
Top Posters For This Question
HendrikJansen 196 posts
Eeweep 124 posts
shompie 117 posts
suggs73 100 posts
Popular Days
22 nov 2023
58 posts
19 nov 2023
51 posts
23 nov 2023
41 posts
21 nov 2023
32 posts
Popular Posts
matthieu
Ja Hendrik, ik tart het lot met m'n 5 vaccinaties en jaarlijkse griepprikken. Ik leg m'n oor liever te luister bij de medici dan bij een groep googlende ongeschoolde complotdenkers.
trieftol
Daar heb ik geen actieve herinnering aan. Maar goed Voor de zwevende kiezer heb ik een stemwijzer.
Pierre
Nou, blijven jullie maar effe lekker discussiëren over Corona en meer van die onzin. Ik heb gisteren een ritje regio Toulouse gedaan en heb vanmorgen weer gekoppeld met een collega onder
Posted Images
775 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts