Spring naar bijdragen

Het moet anders...


Recommended Posts

  • Forumlid
8 uur geleden zei Pierre:

 


Nu ken ik Matthieu al heel wat jaren. Zowel van het forum als privé.
Ik ken werkelijk niet één mens die altijd zo neutraal is, en eigenlijk nooit een uitgesproken mening of oordeel heeft of geeft over de forumleden of al dan niet verhitte discussies op dit forum.
Met een reactie als deze -van zijn hand- kun je jezelf gerust even achter de oren gaan krabben....

Jemig zeg...

 

T gaat erom dat de admins geen verantwoording hoeven af te leggen welk lid ze hebben verwijderd en waarom..

 

En dat t de laatste tijd fout ging met t forum had veelal met verschillende leden te maken die steeds maar weer de grens opzochten of er net overheen gingen...

 

 

Dus dat deze regels zo zijn opgesteld dikke prima... dat er nu hard wordt opgetreden ... ook dikke prima. 

 

Schijnbaar is t voor sommige mensen nog steeds moeilijk op respect op te brengen en is t makkelijk om je gal te spuien.

 

Op deze manier verdwijnen de rotte appels vanzelf  en blijft t forum gezellig..

 

  • Like 3
  • Haha 1
  • Sneu 4
Link naar opmerking
  • Forumlid
58 minuten geleden zei Pierre:


Ja, jemig zeg... daar schrok je even van natuurlijk?

Ik zal het netjes formuleren zonder woorden, dan kan ik ook niets verkeerds zeggen. Ik heb een hele mooie voor jou uitgezocht, ik denk dat die best past bij jou in je huisje..;)IDQC12-379_mirror-rectangle-silver-antique-168-x-120_01.jpg.e2447a520ff4fee64d98b5712526e5d9.jpg
 

Neej hoor niet nodig... ik kan nog steeds mezelf in de spiegel aan kijken in tegenstelling tot mening ander hier. 

 

Enne @henri hoe komt t denk je dat de gezelligheid ver te zoeken is?

 

 

Juist ja de rotte appels hier op t forum gaan maar door 

 

En let op... de admins hebben te weinig gedaan maar staan nu op hun strepen...

 

Eindelijk gaat er iets veranderen. 

En je ziet t de rotte appels zijn t er niet mee eens omdat ze dondersgoed in de gaten hebben dat wellicht hun einde nabij is hier op t forum puur omdat ze zich niet kunnen gedragen hier op t forum.

 

Ik hoop dat die rotte appels nog een leven buiten t forum hebben  en zo ja... heb ik medelijden met hun partner...

  • Like 2
  • Haha 2
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
8 minuten geleden zei Pierre:

En dan ga je de mensen die het nu niet eens zijn met de huidige gang van zaken 'rotte appels' noemen? Een Matthieu, een RobNiat, een Hallowed, mij zeer zeker ook, en nog wat mensen die hier al heel wat jaren de kar hebben getrokken, nog ver voor jou ooit wist dat een stuur rond of vierkant is, laat staan van dit chauffeursforum wist?
 

Aha je voelt je aangesproken...

 

Ach wie de schoent past trekke m aan ...

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
33 minuten geleden zei Dokus:

Opmerking Adminteam:  Tekst verwijderd/aangepast , voor klachten t.a.v. CF , Admins en eigenaren de procedure volgen in het nieuwe reglement .

 


—- nulli cedo —-

Duim voor de admins,

Juist doordat er niets( niet teveel) verwijderd word  blijvende leden hier.

Zouden ze dat wel doen zullen er nog meer leden verdwijnen/verwijderd worden.

Dan heb je na n tijd een "leeg"forum , met ideale regels ,maar zonder leden,is dat wat je zou willen?.

 

Opmerking Adminteam:  Tekst verwijderd/aangepast , voor klachten t.a.v. CF , Admins en eigenaren de procedure volgen in het nieuwe reglement .

 

 

  • Haha 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
Op 17-11-2019 om 13:37 zei europeaan:

Duim voor de admins,

Juist doordat er niets( niet teveel) verwijderd word  blijvende leden hier.

Zouden ze dat wel doen zullen er nog meer leden verdwijnen/verwijderd worden.

Dan heb je na n tijd een "leeg"forum , met ideale regels ,maar zonder leden,is dat wat je zou willen?.

 

Opmerking Adminteam:  Tekst verwijderd/aangepast , voor klachten t.a.v. CF , Admins en eigenaren de procedure volgen in het nieuwe reglement .

 

 

Adminteam hoe moet ik dit nou lezen? En met op: dit is een serieuze vraag. 

Het lijkt er voor mij en wellicht anderen op dat Peter, alias Europeaan onbehoorlijke taal heeft gebezigd😳 Maar hem kennende is hij niet zo, dus vandaar mijn vraag. 

Link naar opmerking
  • Forumlid
Op 16-11-2019 om 16:52 zei Pierre:

Dat is potverdorie vreemd. Ik plaats hier een keurig bericht met de mededeling dat Frans1960 verwijdert is, en RobNiat nu ook monddood is gemaakt, en dat word nu ook zomaar verwijderd, zonder bericht of enige onderbouwing? Mag er geen kritiek of commentaar meer gegeven worden, of moet alles nu persé in het straatje passen van het beheer/admins. Denken jullie op deze manier dit forum overeind te gaan houden?
 

 

Op 16-11-2019 om 17:39 zei Botser:

Zal  wel nodig zijn geweest dat er iemand verwijderd of onder moderatie is geplaatst.

 

De admins zijn toch geen verantwoording schuldig waarom en bij wie..

 

 

 

Ik zat deze tekst nog eens te lezen.

Geen verantwoording tegenover de gene die dit forum groot hebben gebracht jaren geleden?

De zogenaamde schrijvers van het forum? De chauffeurs met ervaring op alles wat met transport te maken heeft?

Hallowed zie ik ook niet meer. Is die monddood gemaakt of is deze jongen met waardevolle berichten uit zichzelf vertrokken?

Jammer jammer jammer....

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
Zojuist zei EJD:

Hé, dat is raar: ineens is bij mij de mogelijkheid tot het sturen van pb's verdwenen. Hele pb gebeuren is weg.

 

Noord Korea is er niets bij.

 

.

Nou je bent niet  de enige hoor... ik heb dat ook.

 

Raar terwijl ik daarstraks zo'n  25 min geleden nog een pb had ontvangen met t vriendelijke verzoek om van het forum te verdwijnen

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Half uur geleden was het er nog, zo'n envelopje rechts boven. En nu is het weg. Gaat helemaal nergens meer over hier.

 

Wellicht is het een goed idee als het huidige team een tijdje in de leer gaat bij Freddy, Wilbert en de rest van het team van destijds. Dat waren ook geen wondertjes maar hadden het hier toch een heel stuk beter voor elkaar.

 

.

Link naar opmerking
  • Forumlid
14 minuten geleden zei SPL:

Oud beheerder die wil terugkomen op dit forum. Hier kunnen Harm en ik kort over zijn, dat gaat niet gebeuren, de reden is bij deze oud beheerder bekent. 

Heel kort eens.

 

Voor jullie gaan terug zoeken, ik heb gezegd dat van mij uit hij terug mag  komen. Maar dan wel zoals hij vroeger schreef, en dat zie ik niet gebeuren.

 

Voor de rest sta ik als mede-eigenaar achter deze hele uitleg.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
3 uur geleden zei Pierre:

 

Hoe zit het eigenlijk met RobNiat? Deze is -in tegenstelling tot Shompie- voor een zeer onduidelijke reden en in ieder geval veel minder 'monddood' gemaakt en kan nergens op reageren, laat staan contact opnemen of uitleg vragen middels PB naar de admins of beheer.

Eén van de gevestigde namen, scherp maar altijd gezonde kritiek is hier zonder opgaaf van reden het zwijgen opgelegd. Zo kan er toch nooit gediscussieerd worden?

Ik vind het een bedenkelijke gang van zaken... 

 

 

heeft die een ban dan? Rob is als die in thailand zit wel vaker wat afwezig toch....

  • Verward 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
20 minuten geleden zei schoenenreus:

 

 

heeft die een ban dan? Rob is als die in thailand zit wel vaker wat afwezig toch....

Normaliter geeft hij wel ergens een reactie op als hij online is, maar ik zie ook al een tijdje enkel een like onder berichten maar geen reactie van hem en vroeg me ook al af hoe dat zit.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden