[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid

Akkoord. Pierre heeft het netjes onderbouwd. 
 

Mijn informatie komt van twee mensen die zelf meermaals iets hebben laten wegsnijden of -branden. Eentje deed er wat lacherig over, dat het een vrij onschuldige vorm van kanker was. En niet dodelijk. 
 

Zelf heb ik er gelukkig nooit mee te maken gehad. Maar ik ben weer wat wijzer geworden vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Moggel,
Net  een half uurtje wakker nu, maar nog altijd in Nijmegen, gisteren inmiddels 2 weken.
Zit nu nog in de zogenaamde dip van de 7 daagse chemo van de eerste week.
Daardoor zeg maar is alles van mond tot kont van binnen beschadigd en krijg via infuus voeding wat het beste is voor dit herstel.
loop van de week kom ik weer uit de dip en moeten de cellen van binnen voor herstel zorgen.

Alles loopt volgens de dokter zoals plan en voel me ook redelijk goed.
Warschijnlijk ga ik na 5 weken hier naar huis voor een week of 3 en dan volgt nog zoeen 5 weekse zoals nu.
Daarna komen de stamcellen aan de beurt, en het kan zijn dat men mijn eigen stamcellen gebruikt ( volgens dokter waren mijn waarden beter dan ingeschat)
Als dat niet kan word er van donor cellen gebruik gemaakt.
Dit is zoeen beetje hoe het mij duidelijk is geworden.

Tis een zwaar traject, maar dit was mij van te voren al duidelijk gemaakt en het enige om beter te worden.
Andere opties waren alleen maar om het leven nog wat te verlengen met een jaar of zo.
En met dit traject zijn er genoeg mensen die beter zijn geworden, en neem als voorbeeld Maarten van der Weijden die 20 jaar geleden
een stamceltranplatatie kreeg ( hij was wel 40 jaar jonger dan ik nu)
Maar heb hier van te voren allerlei onderzoeken gehad en was voldoende fit

Groetje Adrie

  • Like 6
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:



 

Goed te horen dat alles naar omstandigheden goed gaat trouwens! Dat je aan de koffie zit is zeker positief te noemen. Dat is meest het eerste wat een mens laat staan

Was pas mijn 3e kop koffie in 3 weken, die eerste 2 weken geleden kreeg ik niet weg, maar gisterenmorgen
maar eens geprobeerd, en dat ging goed.
Schijnt ook zo te zijn dat koffie een van de laatste dingen is wat je weer lekker gaat vinden🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ik heb 'n deel van het bericht van Kiepenboer gekopieerd naar hier omwille van het overzicht; alleen staat het nu onder de reacties daar weer op... technisch dingetje, de bedoeling was goed.

 
     "Overgens zit ik nu vanuit thuis te tikken, en ben sinds dinsdagmiddag 17.00 weer thuis voor een paar weken. 
    Moet morgen en volgende week nog wel even terug voor controle, maar wel weer thuis aan een bakkie koffie (die nog niet zo smaakt als in het verleden) 
    Eerste opname duurde 26 dagen en was een stuk sneller dan de verwachte 5 weken. 
    Alles gaat volgens de dokters volgens plan, dus altijd nog vol vertrouwen en motivatie om er het  
    beste uit te halen. 
     
    Gr Adrie"
 
https://www.chauffeursforum.nl/index.php?/topic/13753-waarin-rij-je-nu-eigenlijk/&do=findComment&comment=945056

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat zijn goede berichten, Adrie. Zal ook fijn zijn voor je vrouw, niet elke keer naar Nijmegen te hoeven voor bezoek.

 

Mooi dat de behandeling verloopt zoals bedacht.

 

Ben je een liefhebber van kaas? Zo ja, heb je dat ook al op en smaakt de kaas je een beetje? Dat schijnt namelijk ook te kunnen veranderen.. dat de kaas je niet meer smaakt, zeg maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei Durashift:

 

 

 

 

Ben je een liefhebber van kaas? Zo ja, heb je dat ook al op en smaakt de kaas je een beetje? Dat schijnt namelijk ook te kunnen veranderen.. dat de kaas je niet meer smaakt, zeg maar.

Haha, ja en smaakt me goed, begin de dag s,morgens met 2 stuks wasa knackebrod met een plakje kaas erop, lekker
En een beker volle melk.

Terwijl ik voorheen zelden melk dronk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden