[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Beverly.


corydon

Recommended Posts

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ibo en Jennyfer, velen zijn me al voorgegaan. Ik wens jullie heel veel kracht en moed om dit verlies te verwerken. Ik kan me alleen maar proberen voor te stellen wat het is om je maatje los te moeten laten en proberen je leven straks weer op orde te krijgen. Zeer veel respect heb ik voor jullie als ik je bericht hierboven lees, hoe jullie de laatste dagen/uren hier op aarde samen hebben doorgebracht.

Ik heb altijd moeite om gewoon "gecondoleerd" te zeggen, want dat kan in mijn ogen nooit datgene overbrengen wat ik daarmee wil zeggen. Als ik jullie nu een welgemeende hand kon geven, had ik dat graag gedaan.

Wij kunnen alleen maar hopen dat jullie de kracht kunnen vinden dit verlies te verwerken en vaak zullen terugdenken aan de tijd die jullie hier samen op aarde hebben mogen doorbrengen.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ibo en Jennifer gecondoleerd met dit verlies.

We hadden al contact via PB, maar toch hakt het er nog zwaar in.

Wij wensen jullie alle kracht en sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Zoals gezegd, mochten we ook maar iets voor jullie kunnen betekenen dan hoor ik het graag.

--== Freddy en Audrey ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Met een brok in me keel Ibo,las ik dit grote verlies voor Jennifer en jouw.

Al wist ik via pb van het slechte nieuws,toch komt dit onverwacht...

Ik wens Jennifer en jouw enorm veel kracht en sterkte toe in de aankomende tijd! En weet dat Beverly vanaf een mooiere plek,verenigd met haar zoon over jullie zal waken.

Als je erover wilt praten,of wat ook...you know where to find me ;)

Groet Wijnand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi ibo.

Ik ben al een tijdje niet actief hier op het forum ( leesstand) maar hier moet ik toch even op reageren.

Ik zat je verhaal vanmiddag met tranen in me ogen te lezen, en ik kan alleen maar een diep respect voor je hebben dat je dit allemaal voor haar heb gedaan.

Je moet niet van die rare dingen denken dat je niet goed genoeg bent voor haar, want dat was je wel..!

Ik wens jou en Jennifer heel veel sterkte en wijsheid in deze moeilijke tijd, maar daar sla jij je wel doorheen.

Daarvan ben ik wel overtuigd, zoals robniat al zei, schrijf of praat het van je af.. Het helpt echt.

Ik heb je al een PB gestuurd...

Sterkte kerel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Wat moet je hier op zeggen, wat kun je nog toevoegen aan alle medeleven?

Ibo en Jennifer, gecondoleerd met dit grote verlies... Ieder mens gaat als de tijd daar is, eigenlijk had voor jullie de klok nog een hele tijd stil moeten staan.

Jullie hebben de laatste tijd gedaan en meegeleefd zoveel jullie konden, niemand zal zeggen dat dat onvoldoende was.

Misschien is het een kleine troost dat meer lijden haar bespaard is gebleven.

Alle sterkte gewenst de komende moeilijke tijden; in gedachten zijn we bij jullie...

Silvia en Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden