Forumlid andremast Geplaatst 10 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 10 maart 2020 Vanochtend bij losadres in tilburg vragenlijst in moeten vullen ivm corona.Daarna ook nog temperatuur gemeten met een apperaatje bij mijn voorhoofd.Op mijn vraag of dat wel in overeenstemming was met de wet op privacy,was de man gepikeerd en zei dat ik ook weg kon gaan. Misschien meerdere collega's ervaring mee.Gr andre 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Murphy Geplaatst 14 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 14 maart 2020 15 uur geleden zei Teddybeer: Vanavond (dus eigenlijk gisteravond) een heel gesprek gehad met de beide heren directeuren. Collega had vrijwel een soortgelijk voorval bij de hand gehad op losadres. Maandag komen ze zelf de vracht halen...... Dat bedoel ik, Jan. Maak het bespreekbaar. Soms lijken chauffeurs net op mensen, die dus ook wel eens uit de broek moeten…. In Oslo zijn er al collega's die bepaalde ritten niet meer doen ivm gebrek aan toiletfaciliteiten onderweg. En ze hebben hun gelijk via de rechtspraak gekregen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid steenhaas1 Geplaatst 14 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 14 maart 2020 Al die Corona voorschriften, geen dit, geen dat, geen handen geven. Best lastig hoor, als je je zwager geen hand meer mag geven. 😉 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid martje Geplaatst 14 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 14 maart 2020 Op 13-3-2020 om 17:30 zei road train: Laten ze wat van die Dixie s plaatsen problemen op gelost. wat denk jij wat dat kost? groeten martje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Erwin 75 Geplaatst 14 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 14 maart 2020 1 uur geleden zei martje: wat denk jij wat dat kost? 25 euro per week. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid road train Geplaatst 14 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 14 maart 2020 1 uur geleden zei martje: wat denk jij wat dat kost? groeten martje Ja kost misschien paar centen, maar dat is beter als je kantoor uit stappen en de pis lucht opsnuiven van iedereen die heeft staan/zittend te plassen ,. en als hier alles plat gaat , (de kans is aanwezig) maakt het ook niet meer uit. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid martje Geplaatst 17 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2020 eigenlijk te gek voor woorden, op de meeste bouwplaatsen is er totaal geen corona, iedereen doet en loopt als vanouds alleen de zeep potjes zijn in eens wel gevuld....en dan kom je bij klanten en daar wordt je behandeld als een besmet varken, knettergek, de volgende keer twee keer hoesten en naar huis zoek het lekker uit met je kutzooi denk ik er zo stilletjes van, en dan moet je ook nog de plaatsen weten waar ze een lekker hapje komen bezorgen, als je een nachtje weg blijft...... groeten Martje 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Teddybeer Geplaatst 17 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2020 Zo iets bedoel je, Martje? Schijnt bij een groot DC in het Midden/oosten van Nederland te staan. 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid andremast Geplaatst 17 maart 2020 Auteur Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2020 Ik was vanochtend bij een bedrijf in Dordrecht, daar plaatste men 3 dixies met de mededeling dat de kantine en toiletten alleen voor eigen personeel is.Ik zei tegen die man dat ik mij zo onderhand net een melaatse voel met al die verboden. 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid road train Geplaatst 17 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2020 Ja ze leven echt met je mee hoor sommige bedrijven, tis gewoon Ikke en de rest kan stikken. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid lientje Geplaatst 17 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2020 Bij Bakker in Tilburg schijn je ook niet meer naar het toilet te mogen maar alleen in een dixie. A.H heeft opgeroepen te melden bij welke bedrijven waar je in opdracht van AH moet laden of lossen je geen gebruik van wc mag maken. Ik zal in ieder geval als ik moet, eerst naar de wc vragen voor ik ga lossen. 😇 Zijn ze nu helemaal gek geworden. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Durashift Geplaatst 17 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2020 Ja en nee, denk ik. Wij 'als samenleving' zijn ook een beetje gek geworden, denk ik. Een aardappelverwerkingsbedrijf waar ik nu al een paar weken kom.. had de hekken nu ook dicht en een papiertje d'r aan.. althans, voor de productiefaciliteit. Ergens begrijp ik het ook wel dat men 'de buitenwereld' buiten wil houden in deze tijd.. want als dat virus binnen is.. en men kan niet voldoende aantonen dat er beheersingsmaatregelen genomen zijn.. gaan inspectiediensten en weet ik wat allemaal misschien wel heel moeilijk doen?? Vraag is natuurlijk wel als hun eigen personeel het virus binnenbrengt, wat er dan gebeurt. Anyway, zo'n bedrijf dat Dixi's neerzet.. moet er dan ook ff een mobiele koffiebar & foodtruck neerzetten (fietkot ofzo). Is de catering voor de chauffeurs goed geregeld.. alleen wel belangrijk niet bij elkaar te staan met bestellen en eten. Voordeel: de foodtruck eigenaren hebben ook weer een beetje inkomsten. Dát kunnen ze dan weer meenemen voor de punten inzake hun 'maatschappelijke betrokkenheid'. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid lientje Geplaatst 18 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 18 maart 2020 Als het virus binnen is dan kan het bedrijf gewoon sluiten Durashift. Ook als iemand van hun eigen personeel het binnen brengt. Zo ernstig is het dus. Wat die dixies betreft, die zijn zelden schoon en er geen mogelijkeid je handen te wassen. Iets wat zeker nu, toch wel belangrijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Marotrans Geplaatst 18 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 18 maart 2020 13 uur geleden zei Teddybeer: Schijnt bij een groot DC in het Midden/oosten van Nederland te staan. En inmiddels ook bij de warme tak van de familie in Gieten... Daar staat een dixi klaar voor de chauffeurs. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid suggs73 Geplaatst 18 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 18 maart 2020 In ieder geval nog iets . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Teddybeer Geplaatst 18 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 18 maart 2020 Zo kan het ook. Op een bouwput van Boskalis in Vlaardingen. 14 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 18 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 18 maart 2020 A.H heeft opgeroepen te melden bij welke bedrijven waar je in opdracht van AH moet laden of lossen je geen gebruik van wc mag maken.Ah filiaal Apeldoorn anklaar ging vanmorgen rond dat ze een chauffeur die handel kwam lossen geweigerd hebben naar de wc te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid europeaan Geplaatst 18 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 18 maart 2020 15 uur geleden zei lientje: Als het virus binnen is dan kan het bedrijf gewoon sluiten Daar zijn de geleerden het nog niet over eens;het blijkt dat het coronavirus buiten het menselijk lichaam niet lang overleeft/niet meer actief is. Dus regelmatig je handen wassen en ontsmetten en zo min mogelijk contact met anderen zou je al n heel,stuk moeten beschermen. Ook het preventief ontsmetten van b.v. een auto waar je mee weg moet,een pallettruck die je bij de klant mag gebruiken,of een toetsenbord waarop je je moet aanmelden zou je kunnen ontsmetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid europeaan Geplaatst 18 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 18 maart 2020 52 minuten geleden zei europeaan: het blijkt dat het coronavirus buiten het menselijk lichaam niet lang overleeft/niet meer actief is. Edit: Kun je besmet raken met het coronavirus via producten of het aanraken van oppervlakten? (bijvoorbeeld deurklink, pinautomaat, leuning, geld, etc.) Het coronavirus verspreidt zich via mensen. Buiten het lichaam kan het virus niet goed overleven. De kans dat je besmet raakt via het aanraken van producten of oppervlakten is erg klein. Neem de maatregelen die gelden voor alle virussen die griep en verkoudheid kunnen veroorzaken en was regelmatig je handen Bron: https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19/vragen-antwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid lientje Geplaatst 19 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 19 maart 2020 Een virus heeft altijd een mens of dier nodig om ‘in leven te blijven’ en zich te kunnen delen. Buiten het lichaam kan het virus maar kort overleven. Hoe lang dat precies is, is nu nog onbekend. Dit kan variëren van enkele uren tot enkele dagen. Dat is afhankelijk van bijvoorbeeld het soort oppervlak, de temperatuur en de luchtvochtigheid. Het zelfde RIVM over de vraag of je besmet kunt worden via postpakketten... 🤷♀️🤷♀️ Maar laten we hopen dat het allemaal wel mee valt. Ik weet zo geen bedrijf wat stil is komen te leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Teddybeer Geplaatst 19 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 19 maart 2020 toch niet helemaal waar, Lientje https://nos.nl/l/2327562 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Nagamiji Geplaatst 19 maart 2020 Share Geplaatst 19 maart 2020 15 minuten geleden zei Teddybeer: toch niet helemaal waar, Lientje https://nos.nl/l/2327562 Is net in het Journaal ontkracht. Logisch, je weet dat dit nep-nieuws is omdat koper er bij staat. Koper is dodelijk voor virussen en andere levende wezens. Daarom kunnen we geen muntjes slikken tegen het virus. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Vledder Geplaatst 20 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 20 maart 2020 Op 10-3-2020 om 17:46 zei Vledder: Volgens de AVG mag het niet. Ze kunnen je in ieder geval niet verplichten om daaraan mee te werken. Daarmee zou je medische gegevens van jezelf aan een wildvreemde ter beschikking stellen. En wat gebeurt er dan met die gegevens? Heb je daar uitleg over gekregen? Ze kunnen natuurlijk wel zeggen: "als je niet meewerkt kom je het terrein niet op". Straks gaan ze je ook nog om een SOA test vragen 😀 Nog even ter bevestiging Meer lezen: TTM 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid volvofh12 Geplaatst 20 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 20 maart 2020 Vanochtend in Duitsland nog zo'n ding in mijn oor gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid dieselsnuivertje Geplaatst 20 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 20 maart 2020 Dat heet een vinger😁 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid jean3 Geplaatst 21 maart 2020 Forumlid Share Geplaatst 21 maart 2020 Op 10-3-2020 om 16:59 zei andremast: temperatuur gemeten met een apperaatje bij mijn voorhoofd. doen ze bij Schenker Tilburg ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
andremast
Vanochtend bij losadres in tilburg vragenlijst in moeten vullen ivm corona.
Daarna ook nog temperatuur gemeten met een apperaatje bij mijn voorhoofd.
Op mijn vraag of dat wel in overeenstemming was met de wet op privacy,was de man gepikeerd en zei dat ik ook weg kon gaan.
Misschien meerdere collega's ervaring mee.
Gr andre
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
9
7
6
6
Popular Days
21 mrt
22
13 mrt
12
14 mrt
9
10 mrt
8
Top Posters For This Question
Marotrans 9 posts
Durashift 7 posts
road train 6 posts
europeaan 6 posts
Popular Days
21 mrt 2020
22 posts
13 mrt 2020
12 posts
14 mrt 2020
9 posts
10 mrt 2020
8 posts
Popular Posts
Teddybeer
Zo kan het ook. Op een bouwput van Boskalis in Vlaardingen.
bituum trapper
Je vergeet de grote groep beroepswerklozen die sinds ze de luiers volgescheten hebben hier nog nooit ene klap werk hebben uitgevoerd behalve hun handje ophouden elke maand
zoetwatermatroos
Maar AVG is wel heel goed tegen virussen
Posted Images
76 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts